Αρχική Επιλεγμένα Διατροφή: Σνακ για υγιεινές επιλογές με διατροφική αξία

Διατροφή: Σνακ για υγιεινές επιλογές με διατροφική αξία

0
Σνακ
Διαφήμιση

Η καθημερινότητα μας είναι γεμάτη από δουλειά, τρέξιμο, άγχος, παιδιά, υποχρεώσεις . Περνάμε, λοιπόν, τη μισή και παραπάνω ημέρα μας στους δρόμους όπου η διαθεσιμότητα τροφίμων δεν είναι πάντα η κατάλληλη.

Κυλικεία, φούρνοι, περίπτερα, ταχυφαγεία, αυτόματοι πωλητές μοιάζουν να απειλούν αυτό που με τόσο κόπο προσπαθείς να ελέγξεις… το βάρος σου!

Η επιλογή των τροφίμων στην πλειοψηφία της ημέρας γίνεται, συχνά, με βάση τη γεύση και όχι τη θρεπτική αξία αυτών. Αν σε αυτό προσθέσουμε το «φορτωμένο» πρόγραμμα και την ψυχική ευφορία που αποζητάμε πολλές φορές μέσα από το φαγητό τότε καταλαβαίνετε ότι οι επιλογές των τροφίμων που κάνουμε όταν είμαστε στο δρόμο μάλλον μπορούν να αποβούν εξαιρετικά απειλητικές για το βάρος και την υγεία σας!

Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά σνακ που μπορούμε εύκολα να βρούμε σε οποιοδήποτε περίπτερο, τα οποία μπορούν κάλλιστα να αποτελέσουν μέρος αυτού που ονομάζουμε ισορροπημένη διατροφή. Άλλωστε θυμηθείτε… τα συσκευασμένα τρόφιμα αναγράφουν τις διατροφικές πληροφορίες του προϊόντος στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι θερμίδες, τα λιπαρά, οι υδατάνθρακες και όλα τα υπόλοιπα.

Έτσι, κυριολεκτικά, με μια ματιά γνωρίζουμε τι τρώμε και το συνυπολογίζουμε στις ημερήσιες διατροφικές μας ανάγκες! Στην αγορά πλέον θα βρείτε αρκετά προϊόντα «πλούσια σε φυτικές ίνες», «με μειωμένα λιπαρά», «Χωρίς ζάχαρη», «με δημητριακά ολικής άλεσης». Μπορείτε, λοιπόν, να συνδυάσετε τη γευστική απόλαυση με τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας Τι να επιλέξετε;


Προϊόντα δημητριακών πλούσια σε υδατάνθρακες που παρέχουν ενέργεια σε μυαλό και μυϊκό σύστημα:


Cream crackers ολικής άλεσης ή ακόμα και μπισκότα πτι μπερ ολικής αλέσεως ή μπισκότα με ποικιλία δημητριακών μπορούν να αποτελέσουν επιλογές για τα ενδιάμεσα γεύματά σας προκειμένου να πάρετε την απαραίτητη ενέργεια και θρεπτικά συστατικά ώστε να ανταποκριθείτε στους απαιτητικούς ρυθμούς της ημέρας. Tip: Για περισσότερο προσεκτικές επιλογές μπορείτε να καταναλώσετε μπισκότα «χωρίς ζάχαρη» ή «με λιγότερα λιπαρά» προκειμένου να κάνετε ακόμη πιο υγιεινή την τελική σύσταση του ενδιάμεσου γεύματός σας.


Φρούτα για να προσλάβετε μέρος των βιταμινών & μετάλλων που ενισχύουν τη λειτουργία του οργανισμού σας ακόμα και on the go!


Ακόμα κι αν ξεχάσατε φεύγοντας από το σπίτι να βάλετε μια μπανάνα ή 2 μανταρίνια στην τσάντα σας, πλέον παντού μπορείτε να βρείτε αποξηραμένα φρούτα. Αυτά μπορούν να σας παρέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων αφού ουσιαστικά πρόκειται για φρούτα από τα οποία έχει αφαιρεθεί μόνο… το νερό. Tip: Για περισσότερο προσεκτικές επιλογές μπορείτε να αγοράσετε αποξηραμένα φρούτα που αναφέρουν στη συσκευασία «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» ώστε να καταναλώσετε αυτούσιο το φρούτο αποξηραμένο.

Ξηροί καρποί για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και την ενίσχυση της λειτουργίας της μνήμης

Λόγω της ευχάριστης γεύσης και της σύστασής τους σε «καλά» λιπαρά, οι ξηροί καρποί μπορούν να αποτελέσουν μέρος των μικρών γευμάτων σας, προκειμένου όχι μόνο να σας χορτάσουν περισσότερο, αλλά και να σας εφοδιάσουν με θρεπτικά συστατικά. 2 μικρές χούφτες ξηρών καρπών καθημερινά μπορεί να σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε Μεσογειακό πρότυπο διατροφής. Μάλιστα, προτιμήστε να καταναλώσετε μίγμα ξηρών καρπών καθώς φαίνεται ότι έτσι προσλαμβάνουμε μεγαλύτερη ποικιλία από τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τους.
 Tip: Για περισσότερο προσεκτικές επιλογές επιλέξτε ανάλατους ξηρούς καρπούς.

FaratzianΦαρατζιάν Πωλ, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, διδάκτωρ του Τμήματος Επιστήμης Tροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.) 

Διαβάστε άρθρα της Nutrimed:

 

Διαφήμιση