Αρχική Επιλεγμένα Διατροφή: Απολαύστε το καλοκαίρι σας με γεμάτες μπαταρίες

Διατροφή: Απολαύστε το καλοκαίρι σας με γεμάτες μπαταρίες

Από την Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Ιωάννα Παπαδοπούλου
0
louise burton n2RKRotiNoM unsplash

Αν σου αρέσει να συνδυάζεις την άσκηση με τη διασκέδαση, τότε το καλοκαίρι μάλλον είναι η αγαπημένη σου εποχή, αφού σου δίνει τόσες επιλογές: από beach volley και ρακέτες μέχρι θαλάσσιο σκι, windsurfing και sup! Βέβαια, μπορεί να ανήκεις σ’ αυτούς που «ψηφίζουν» βουνό και φύση χειμώνα-καλοκαίρι και προτιμούν την πεζοπορία ή τη βόλτα με ποδήλατα στο δάσος ή ακόμα και το rafting. Ό,τι κι αν διαλέξεις να κάνεις φέτος, φρόντισε να δώσεις στο σώμα σου τα κατάλληλα καύσιμα για να μην ξεμείνεις από ενέργεια!

Μην ξεχάσεις το πρωινό σου!

Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα ισορροπημένο και δυνατό πρωινό που θα γεμίσει τις αποθήκες ενέργειας του οργανισμού σου. Φρόντισε να συμπεριλάβεις προϊόντα ολικής άλεσης, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που θα σου χαρίσουν αίσθημα κορεσμού για ώρες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β για γερό μυαλό! Συνδύασέ τα με μια πηγή πρωτεΐνης (γαλακτοκομικά, αυγό κ.ά.) αλλά και ένα φρούτο ή χυμό που θα σε ενυδατώσει και θα σου χαρίσει πολύτιμες βιταμίνες.

Δοκίμασε:

  • 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ½ φλιτζάνι νιφάδες δημητριακών που συνδυάζουν σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, 1 ροδάκινο/νεκταρίνι και λίγα καρύδια πεκάν
  • 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης/ πολύσπορο με 1 φέτα τυρί του τοστ/ 30 γρ. τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά και 1 ποτήρι φυσικός χυμός φρούτων

 

Εφοδιάσου με τα κατάλληλα snacks!

Το πρωινό σου θα σε «κρατήσει» για κάποιες ώρες, όμως πριν φτάσει η ώρα για το επόμενο κύριο γεύμα, σίγουρα θα χρειαστείς ένα ενεργειακό boost! Γι’ αυτό πάρε μαζί σου πρακτικά, νόστιμα και κυρίως θρεπτικά snacks, που θα σου προσφέρουν κατά βάση υδατάνθρακες, την κύρια πηγή ενέργειας του οργανισμού μας.

Οι επιλογές είναι πολλές:
  • 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης με χαμηλές θερμίδες (ιδανικά λιγότερες από 95)
  • ανάλατους ξηρούς καρπούς
  • αποξηραμένα φρούτα
  • κράκερς ολικής άλεσης

 

Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι! Πιες άφθονο νερό ή άλλα δροσερά ροφήματα π.χ. χυμούς, κρύο τσάι ή καφέ- με προσοχή πάντα στη ζάχαρη και τις θερμίδες!

 

***

Παπαδοπούλου Ιωάννα

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου είναι Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών) -MSc in Clinical and Public Health Nutrition (University College London) και Επιστημονικός συνεργάτης Nutrimed.

 

Διαβάστε άρθρα της Nutrimed:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here