Αρχική COVID-19 FDA: Προ έγκρισης του εμβολίου Pfizer/BioNTech σε παιδιά 12-15 ετών

FDA: Προ έγκρισης του εμβολίου Pfizer/BioNTech σε παιδιά 12-15 ετών

0
Εμβόλιο
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Προ των πυλών βρίσκεται η έγκριση εμβολιασμού κατά της covid-19 στην ηλικιακή ομάδα 12-15 ετών στις ΗΠΑ, με το εμβόλιο των Pfizer/BioNTech. Ενώ, το ενδεχόμενο αυτό βρίσκεται υπό εξέταση και στην Ευρώπη.

Συγκεκριμένα, ο αμερικανικός Οργανισμός Φαρμάκων και Τροφίμων (FDA) είναι έτοιμος να δώσει την εν λόγω έγκριση από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας, σύμφωνα με την New York Times, η οποία επικαλείται ομοσπονδιακούς αξιωματούχους με γνώση των σχεδίων της αμερικανικής υπηρεσίας.

Η έγκριση ωστόσο, θεωρείται αναμενόμενη καθώς η φαρμακοβιομηχανία ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι κλινική δοκιμή απέδειξε όχι μόνο την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα του εμβολίου, αλλά και την ισχυρή απόκριση στα αντισώματα των παιδιών 12 έως 15 ετών.

Ο FDA επιβεβαίωσε ότι εξετάζει την επέκταση της άδειας κατεπείγουσας χρήσης του εμβολίου αυτού, απαντώντας σε ερώτημα του Reuters. Ενώ, και η Ροσέλ Ουαλίνσκι, διευθύντρια των αμερικανικών Κέντρων Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC) είχε δηλώσει τον Απρίλιο ότι το εμβόλιο ενδέχεται να εγκριθεί για αυτές τις ηλικίες ως τα μέσα Μαΐου.

Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο εμβόλιο έχει ήδη εγκριθεί στις ΗΠΑ για όλους από 16 ετών και άνω.

Ξεκίνησε η αξιολόγηση και στην Ευρώπη

Στις 4 Μαΐου, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανακοίνωσε επίσης ότι ξεκίνησε την αξιολόγηση της χρήσης στις ηλικίες 12-15 ετών του εμβολίου των Pfizer/BioNTech.

Την ίδια ώρα, οι εταιρείες Moderna και Johnson & Johnson προχωρούν και αυτές σε κλινικές δοκιμές των εμβολίων τους σε παιδιά ηλικίας 12 έως 18 ετών. όπου, τα δεδομένα από τις δοκιμές της Moderna να αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.

Να σημειωθεί επίσης, ότι τόσο η Pfizer, όσο και η Moderna έχουν ξεκινήσει κλινικές δοκιμές σε παιδιά 6 μηνών έως 11 ετών. Ενώ, σύμφωνα με δηλώσεις τους, και οι δύο εταιρείες στοχεύουν στον εμβολιασμό παιδιών κάτω των 11 ετών από τις αρχές του 2022.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση