Αρχική Προτάσεις Διάσπαση Προσοχής και Ύπνος…

Διάσπαση Προσοχής και Ύπνος…

Της Χρύσας Παπακυργιάκη*
0
diaspasi

Ένας καλός νυχτερινός ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για την διάθεση και λειτουργία του εγκεφάλου των παιδιών με ΔΕΠΥ.

Οι μελέτες δείχνουν πως η ελλιπής ξεκούραση μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα της ΔΕΠΥ, οδηγώντας σε απώλεια του συναισθηματικού ελέγχου. Μπορεί επίσης να επηρεάσει αρνητικά τη μνήμη εργασίας, ένα πρόβλημα από το οποίο υποφέρουν πολλά παιδιά με ΔΕΠΥ.

Τι να κάνετε;

Δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω συμβουλές:
  • Αποφεύγετε το φαγητό ή τα σνακ δύο με τρεις ώρες πριν τον ύπνο. Η πέψη, ειδικά των τροφίμων που περιέχουν καφεΐνη ή ζάχαρη, μπορεί να κρατήσει άγρυπνο το παιδί σας. Αν επιμένει το παιδί σας για τσιμπολόγημα, μπορείτε να του δώσετε ζεστό γάλα, αλμυρά, ή λίγη γαλοπούλα. Το γάλα περιέχει τρυπτοφάνη- το ίδιο φυσικό ηρεμιστικό που βρίσκεται στη γαλοπούλα και θα μπορούσε να χαλαρώσει ακόμη και το πιο πολυάσχολο μυαλό με ΔΕΠΥ.
  • Φροντίστε να πίνει αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας ώστε να μη διψά πριν από τον ύπνο και πίνοντας νερό να ξυπνά για τουαλέτα αργότερα.
  • Φροντίστε να ασκείται το παιδί σας κατά τη διάρκεια της ημέρας με τρέξιμο, ποδήλατο, περπάτημα, κολύμπι. Η σωματική δραστηριότητα βοηθά το σώμα μας να κάνει τη μετάβαση μεταξύ των φάσεων του ύπνου. Επίσης, δεδομένου ότι η άσκηση δίνει σωματική καταπόνηση στο σώμα, ο εγκέφαλος αυξάνει το χρόνο που ένα παιδί δαπανά σε βαθύ ύπνο.
  • Κάντε στο παιδί σας ένα ζεστό ντους μια ώρα πριν τον ύπνο. Αυτό θα καλμάρει και θα χαλαρώσει τους μυς.

Για ένα παιδί που είναι ευαίσθητο στο φως, ακόμη και το φωτάκι από ένα ρολόι-ραδιόφωνο μπορεί να του προκαλέσει εγρήγορση.

Δοκιμάστε τα εξής:
Διαβάστε επίσης:  16 περιπατητικές διαδρομές στον Δήμο Αριστοτέλη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here