Αρχική Ελληνικά Προϊόντα Οι Έλληνες αγρότες προτιμούν τη βιωματική εκμάθηση του μάρκετιγνκ και branding

Οι Έλληνες αγρότες προτιμούν τη βιωματική εκμάθηση του μάρκετιγνκ και branding

0
Διαφήμιση

Η στοχευμένη έρευνα του ευρωπαϊκού έργου Farm Inc αναδεικνύει την προτίμηση των Ελλήνων αγροτών και επιχειρηματιών του αγροτικού τομέα σε μεθόδους βιωματικής και εμπειρικής εκμάθησης των αρχών μάρκετινγκ και branding με στόχο να μάθουν να προωθούν καλύτερα και αποτελεσματικότερα τα προϊόντα τους.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες αγρότες φαίνεται να προτιμούν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, έξω από τάξεις και αίθουσες διδασκαλίας, όπως η συμμετοχή σε εκθέσεις, συνέδρια, καθώς και οι επιτόπιες επισκέψεις σε αγροκτήματα.

Από την άλλη πλευρά, οι φορείς παροχής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ), επιμένουν στο συνδυασμό πρακτικής εμπειρίας με θεωρητικό υπόβαθρο, προκρίνοντας ως καταλληλότερη μέθοδο αυτή της μικτής μάθησης (blended learning). Υποστηρίζουν ότι η εκπαίδευση σε τάξη είναι εκείνη που εξασφαλίζει την κατανόηση των βασικών εννοιών μάρκετινγκ από τους αγρότες ενώ η βιωματική μάθηση είναι πιο χρήσιμη στην ανάπτυξη εξειδικευμένων δεξιοτήτων.

Βάσει των παραπάνω αποτελεσμάτων, σχεδιάζεται η δημιουργία καινοτόμου ενιαίου ολοκληρωμένου εργαλείου εκπαίδευσης, για όλους τους φορείς του αγροτικού τομέα, με τη μορφή διαδραστικής διαδικτυακής πλατφόρμας εκμάθησης.

Η πλατφόρμα θα παρέχει ενημέρωση για όλες τις πτυχές της προώθησης αγροτικών προϊόντων στις αγορές, από τις βασικές θεωρητικές έννοιες έως πρακτικές συμβουλές, εμπειρίες, παραδείγματα, μελέτες περιπτώσεων (case studies) και ασκήσεις αξιολόγησης, με απώτερο στόχο να αποτελέσει ένα πλήρη οδηγό μάρκετινγκ και branding αγροτικών προϊόντων.

Καθώς το έργο προβλέπει την ενεργό συμμετοχή αγροτών και στηρίζεται στην ανατροφοδότηση που θα λάβει από αυτούς, για να προκύψει μια χρήσιμη και αντιπροσωπευτική εκπαιδευτική πλατφόρμα, καλούνται όσοι Έλληνες αγρότες ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στα εκπαιδευτικά σεμινάρια και τις εκπαιδευτικές επισκέψεις (field visits) σε χωράφια και αγροτικές μονάδες ή/και να προτείνουν το αγρόκτημά τους ως περίπτωση μελέτης (case study).

Η επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνει σε εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε χώρας-στόχου που συμμετέχει στο ευρωπαϊκό διακρατικό έργο.

Διαφήμιση