Αρχική COVID-19 Ο νέος “ψηφιακός φίλος” αεροδρομίου της Αθήνας που ενημερώνει για θέματα κορονοϊού

Ο νέος “ψηφιακός φίλος” αεροδρομίου της Αθήνας που ενημερώνει για θέματα κορονοϊού

0
Ελευθέριος Βενιζέλος
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Ένας νέος “ψηφιακό βοηθός“, ονόματι “Φίλος” (Philos), εντάσσεται στο δυναμικό του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών, Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο είναι στη διάθεση των ταξιδιωτών με σκοπό να τους ενημερώνει για θέματα που αφορούν το ταξίδι σε σχέση με τον κορονοϊό.

Αυτό το “ζωντανό” εργαλείο πληροφόρησης, βρίσκεται σε πιλοτική φάση και συστήνεται στους ταξιδιώτες μέσω της ιστοσελίδας του αεροδρομίου (www.aia.gr).

Ο “φίλος” καθοδηγεί τους ταξιδιώτες και απαντάει σε ερωτήσεις σχετικές με τον COVID-19, είτε σε σχέση με το ταξίδι, είτε σε σχέση με άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, ενώ παράλληλα ενημερώνει και για τα μέτρα προστασίας που ισχύουν στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών.

Φίλος

Σημειώνεται ότι, τον ψηφιακό “Φίλο” υλοποίησε η ICAP, σε συνεργασία με την ελληνική startup εταιρεία SmartRep, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Μέσα στο επόμενο διάστημα ο “φίλος” θα είναι διαθέσιμος και σε άλλα ψηφιακά κανάλια, προκειμένου να εξυπηρετεί άμεσα τους ταξιδιώτες στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here