Αρχική Καταστροφές Η μείωση της κατανάλωσης κρέατος ως αποτρεπτικός παράγοντας της κλιματικής αλλαγής

Η μείωση της κατανάλωσης κρέατος ως αποτρεπτικός παράγοντας της κλιματικής αλλαγής

0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
meat 1030729 960 720

Ο περιορισμός της τεράστιας και διαρκώς αυξανόμενης όρεξης του κόσμου για το κρέας είναι απαραίτητος για την αποφυγή καταστροφικών κλιματικών αλλαγών, σύμφωνα με μία νέα έκθεση του Chatham House.

Παρά το γεγονός ότι η παγκόσμια βιομηχανία κτηνοτροφίας εκπέμπει μεγαλύτερες ποσότητες αερίων θερμοκηπίου κυρίως μεθανίου από όλα τα αυτοκίνητα, τα αεροπλάνα, τα τρένα και τα πλοία σε συνδυασμό ενώ χρησιμοποιεί υπερβολικά υψηλές ποσότητες νερού, φαίνεται πως οι κυβερνήσεις και οι πράσινοι αγωνιστές δεν κάνουν τίποτε δραστικό για να αντιμετωπίσουν το ζήτημα λόγω ανησυχίας για έντονες αντιδράσεις των καταναλωτών, ενώ σύμφωνα με μία παγκόσμια έρευνα από την Ipsos MORI αποδεικνύει ότι εκείνοι που πιστεύουν ότι τα μέσα μεταφοράς αποτελούν το μεγαλύτερο παράγοντα του φαινομένου του θερμοκηπίου είναι δύο φορές περισσότεροι από τους υπόλοιπους.

Το κρέας αποτελεί μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς σε πολλές κοινότητες σε ολόκληρο τον κόσμο. Αλλά με μία αυξανόμενη μεσαία τάξη, οι κοινωνίες καθίστανται εξαρτημένες από αυτό.

Σύμφωνα με τις έρευνες αλλά και με προτροπή της Greenpeace, η μείωση της κατανάλωσης κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων αποτελεί εξίσου σημαντικό πεδίο δράσεις για την διάσωση του πλανήτη, τα μέτρα όμως που λαμβάνονται είναι πολύ λιγότερα συγκριτικά με τις κινήσεις του κόσμου για την αποψίλωση και τα μέσα μεταφοράς.

Η μελέτη προτείνει την λήψη ορισμένων σταδιακών μέτρων ώστε η κατανάλωση κρέατος να μην αποφέρει έως το 2050 τα μοιραία αποτελέσματα που θα προκύψουν με την αύξηση του πληθυσμού κατά περίπου 2 δισεκατομμύρια και την επέκταση αυτής της παγκόσμιας βλαβερής συνήθειας. Οι επικεφαλείς της ομάδας επισήμαναν την άμεση σχέση της υπερθέρμανσης του πλανήτη με τις διατροφικές συνήθειες των πληθυσμών αλλά και τα πολύ μικρά βήματα που γίνονται για την αντιμετώπιση του ζητήματος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here