Αρχική Ειδήσεις Τεχνητή νοημοσύνη και ξενοδοχεία-Πόσα την χρησιμοποιούν στην Ευρώπη

Τεχνητή νοημοσύνη και ξενοδοχεία-Πόσα την χρησιμοποιούν στην Ευρώπη

Χαμηλό βαθμό διείσδυσης στη λειτουργεία των ξενοδοχείων στην Ευρώπη  φαίνεται να έχουν ακόμη οι εφαρμογές που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. 

0
Τεχνητή Νοημοσύνη
Διαφήμιση

Μια νέα έκθεση, το βαρόμετρο της Booking.com-Statista European Accommodation Barometer αποκαλύπτει ότι μόνο το 8% στα ξενοδοχεία της Ευρώπης χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή την τεχνολογία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Παράλληλα, το 23% σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που στηρίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη τους επόμενους έξι μήνες. Τα δύο τρίτα δεν έχουν σχέδια να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις τους.

Τα ποσοστά αυξάνονται σε ξενοδοχεία τεσσάρων έως πέντε αστέρων, με το 12% να χρησιμοποιεί επί του παρόντος λύσεις τεχνητής νοημοσύνης, το 32% να το σχεδιάζει και το 54% να μην έχει σχέδια να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία.

Αυτή είναι η δεύτερη έκδοση του βαρόμετρου, η οποία στοχεύει να παρέχει την εικόνα των ξενοδόχων για την πορεία των επιχειρήσεων τους.

Η έκθεση αποκαλύπτει ότι ενώ η απειλή της ύφεσης δεν έχει υποχωρήσει και ο πληθωρισμός παραμένει υψηλός σε ολόκληρη την ήπειρο, οι ξενοδόχοι παραμένουν αισιόδοξοι.

εποχικοί εργαζόμενοι

Επιπροσθέτως, περίπου το 60% έχει δει αυξημένα επίπεδα πληρότητας τους τελευταίους έξι μήνες και το 51% έχει δει αυξήσεις στις τιμές των δωματίων. Αυτό αφήνει πάνω από το 70% των ξενοδόχων να αισθάνονται ότι η ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους είναι είτε καλή, είτε πολύ καλή και το 61% βλέπει το τρέχον οικονομικό κλίμα ως καλό ή πολύ καλό.

Επιπλέον, το 46% των Ευρωπαίων ξενοδόχων πιστεύει ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για το 2023 να είναι η καλύτερη χρονιά για έσοδα. Αυτή η αισιοδοξία αυξάνεται στο 62% για τα ξενοδοχειακά ακίνητα αλυσίδων, σε σύγκριση με το 43% για τις ανεξάρτητες επιχειρήσεις.

Περαιτέρω ευρήματα της μελέτης, η οποία διεξήχθη μέσω 1.000 τηλεφωνικών συνεντεύξεων τον Απρίλιο και τον Μάιο, αποκαλύπτουν το ενεργειακό κόστος (86%), το συνολικό οικονομικό κλίμα (47%), το κόστος προσωπικού (46%) και την απόκτηση και διατήρηση προσωπικού (44). %) ως κορυφαίες προκλήσεις για τους επόμενους έξι μήνες.

Οι ξενοδόχοι ρωτήθηκαν επίσης για την ετοιμότητά τους για ψηφιοποίηση και βιωσιμότητα με το 61% να λέει ότι αισθάνεται έτοιμο για ψηφιακό μετασχηματισμό, ενώ το 10% αισθάνεται κακώς προετοιμασμένο.

Πάνω από το ένα τέταρτο δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα στον ψηφιακό μετασχηματισμό, ενώ το 54% λέει ότι οι επενδύσεις θα είναι περίπου ίδιες με το 2022.

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (36%), ο ιστότοπος των καταλυμάτων (34%) και η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (31%), αναδεικνύονται ως οι τρεις τομείς που επικεντρώνονται περισσότερο όταν πρόκειται για ψηφιακό μετασχηματισμό.

Όσον αφορά στην ετοιμότητα γύρω από τις προκλήσεις βιωσιμότητας και απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, το 42% αισθάνεται έτοιμο, ενώ το 15% δηλώνει ότι δεν αισθάνεται έτοιμο. Σχεδόν το ένα τρίτο δηλώνει ότι σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα στ0ν τομέα αυτό φέτος, ενώ το 52% λέει ότι οι επενδύσεις θα είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο.

Διαφήμιση