Αρχική COVID-19 Freedom Pass: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για τα 150 ευρώ στους νέους...

Freedom Pass: Ανοίγει αύριο η πλατφόρμα για τα 150 ευρώ στους νέους 18 – 24

0
VACCINE COVID19
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Aνοίγει αύριο, 20 Ιουλίου, η πλατφόρμα Freedom pass για την οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ στους νέους ηλικίας 18 – 24 ετών που θα εμβολιαστούν, από την πρώτη δόση.

Διπλασιάστηκε ο αριθμός των νέων που έκλεισαν ραντεβού εμβολιασμού έπειτα από την ανακοίνωση του συγκεκριμένου κινήτρου. “Δέλεαρ” αποτέλεσε για ένα σημαντικό ποσοστό νέων το χρηματικό ποσό που μπορούν να αξιοποιήσουν σε διάφορους τομείς ψυχαγωγίας και αναψυχής.

Υπενθυμίζεται ότι το Freedom pass θα είναι διαθέσιμο 24 ώρες αφότου γίνει η πρώτη δόση του εμβολίου, έπειτα από επιβεβαίωση του εμβολιασμού. Οι δικαιούχοι θα εισέρχονται στην εφαρμογή προκειμένου να καταθέσουν την αίτησή τους με τους κωδικούς του taxisnet. Εφόσον δεν διαθέτει κωδικούς taxisnet, ο δικαιούχος μπορεί να υποβάλλει αίτηση και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Έχει ήδη τονιστεί ότι δεν μπορεί να γίνει ανάληψη των χρημάτων αυτών, ούτε είναι δυνατό να μεταφερθούν σε άλλο λογαριασμό.

Διαδικασία απόκτησης

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρρακάκης, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά Fm, και αφού εξήγησε την διαδικασία απόκτησης επισήμανε ότι εφόσον ολοκληρωθεί, ο τραπεζικός φορέας θα επικοινωνεί απευθείας με τον πολίτη εντός δύο ημερών και θα του δίνει την προπληρωμένη χρεωστική κάρτα, η οποία θα αφορά συγκεκριμένες κατηγορίες δαπανών, όπως τουρισμός και πολιτισμός. Όπως πρόσθεσε, θα υπάρχει εφαρμογή μέσω e-εμπορίου ή μέσω POS για συναλλαγή στον τουρισμό, τον πολιτισμό και τις μεταφορές.

Όσον αφορά στην πρωτοβουλία της κυβέρνησης να δοθεί η προπληρωμένη κάρτα των 150 ευρώ από την πρώτη δόση του εμβολίου, ο Υπουργός σχολίασε ότι «μερικές φορές παίζει ρόλο και η ταχύτητα όταν δίνεις ένα κίνητρο, ενώ παράλληλα έχουμε και εμπιστοσύνη στους νέους και ξέρουμε, βλέποντας και τα στατιστικά, ότι όσοι επιλέξουν να κάνουν την πρώτη δόση και θα κάνουν και τη δεύτερη».

Οι τελευταίες εξελίξεις:

 

 

Διαφήμιση