Αρχική COVID-19 Ξεμπλοκάρει το F/B τις αναρτήσεις περί εργαστηριακής προέλευσης του Covid-19

Ξεμπλοκάρει το F/B τις αναρτήσεις περί εργαστηριακής προέλευσης του Covid-19

0
FACEBOOK
Εικόνα: UNSPLASH/Alexander Shatov

Σύνταξη: ecozen.gr

Ξεμπλοκάρει το F/B τις αναρτήσεις περί εργαστηριακής προέλευσης του Covid-19. Η εταιρεία αποφάσισε να άρει πρότερη απόφασή της που απαγόρευε τη δημοσίευση σχετικών θεωριών.

Yπενθυμίζεται ότι η εταιρεία που διαχειρίζεται το  Facebook είχε κατηγορηθεί ότι ασκούσε λογοκρισία έναντι οιασδήποτε θεωρίας ότι ο κορονοϊός δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο. Η εταιρεία από τη πλευρά της έκανε λόγο για προστασία της δημόσιας υγείας και αποφυγή fake news. Τι άλλαξε άραγε από τότε;

Τι επικαλείται σήμερα το F/B

«Λαμβάνουμε υπόψη τις έρευνες, που βρίσκονται σε εξέλιξη, σχετικά με το από πού προήλθε η Covid-19. Βρισκόμαστε σε διαβούλευση με ειδικούς της υγείας. Από εδώ και πέρα δεν θα αποσύρουμε πλέον από τις πλατφόρμες μας τους ισχυρισμούς ότι ο κορονοϊός δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο ή κατασκευάστηκε». Αυτό αναφέρει στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ο όμιλος, στον οποίο ανήκει το F/B, καθώς και το Instagram. Μόλις προ ολίγων ημερών στις ΗΠΑ επανήλθε επισήμως η συζήτηση για το ενδεχόμενο ατυχήματος ατυχήματος σε εργαστήριο στην Κίνα.

Απήχηση σε 3,45 δισ. χρήστες

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο χρησιμοποιούν 3,45 δισεκατομμύρια άνθρωποι κάνει πίσω από τους προηγούμενους κανονισμούς του. Δε μιλά πια, όπως πριν, για παραπληροφόρηση την εποχή της Covid-19. Αυτό ισχυριζόταν στο κανονιστικό πλαίσιό του το F/B. Και κατά την τελευταία επικαιροποίηση τον περασμένο Φεβρουάριο. Το F/B “έριχνε” τις αναρτήσεις που έκαναν λόγο για «ανθρώπινο χέρι» πίσω από τον ιό, καθώς και για “υποτιθέμενη αναποτελεσματικότητα των εμβολίων”.

“Θα κινούμαστε βάσει των επιστημονικών δεδομένων”

«Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τους ειδικούς για να παρακολουθούμε την εξέλιξη της φύσης της πανδημίας.  Επικαιροποιούμε τακτικά τις πολιτικές μας ανάλογα με τα νέα δεδομένα και τις τάσεις που εμφανίζονται» εξηγεί το Facebook.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση