Μενού

Ροή ειδήσεων
Παγκόσμια Ημέρα
Ευρωπαϊκή Ημέρα για την Προστασία των Παιδιών από τη Γενετήσια Εκμετάλλευση και Κακοποίηση
Facebook Twitter Google+

Με τις θερμοκρασίες στα ύψη πρωί, μεσημέρι και βράδυ, ο ύπνος το καλοκαίρι είναι... δύσκολη υπόθεση! Αποφεύγετε το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα για να κάνετε οικονομία, οπότε η μόνη λύση που σας μένει για να καταφέρετε να κοιμηθείτε γαλήνια είναι να απαλλαγείτε από τις πιτζάμες.

 

Διαβάστε περισσότερα: Γιατί δεν πρέπει να κοιμάστε γυμνοί το καλοκαίρι

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο καλύτερος τρόπος για επίπεδη κοιλιά είναι οι καθημερινές κοιλιακές ασκήσεις καθημερινά. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά τρόφιμα που μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε το στόχο σας πιο γρήγορα από το γυμναστήριο.

 

Διαβάστε περισσότερα: Τροφές για επίπεδη κοιλιά

Ακόμα και ο μεγαλύτερος δείκτης προστασίας δεν μπορεί να σας προστατεύσει. Οι καταναλωτές πιστεύουν ότι οι υψηλοί δείκτες προστασίας παρέχουν ασφάλεια. Όμως, ένα αντηλιακό, με δείκτη 15, απορροφά το 93% της UVB ακτινοβολίας και ένα άλλο, με δείκτη 30, απορροφά το 97% της UVB ακτινοβολίας.

 

Διαβάστε περισσότερα: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα αντηλιακά

Για κάποιους είναι η πιο ευχάριστη και χαλαρή εποχή του χρόνου. Ωστόσο το καλοκαίρι είναι η «αγαπημένη» περίοδος των εντόμων που μπορούν πολύ εύκολα να μας χαλάσουν μια ήρεμη νύχτα. Μύγες, κουνούπια, κατσαρίδες, είναι μερικοί από τους εφιάλτες μας. Ωστόσο, υπάρχουν απλά βήματα και φυσικά προϊόντα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να τα ξεφορτωθούμε.

 

Διαβάστε περισσότερα: Απλοί και φυσικοί τρόποι για να τελειώνεται με τα κουνούπια και δυσάρεστα έντομα

Το νερό είναι απαραίτητο συστατικό για τη ζωή και το πιο σημαντικό μετά το οξυγόνο. Το σώμα μας αποτελείται κυρίως από νερό. Έχει υπολογιστεί ότι το θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 65% νερό, ενώ σε κάποια όργανα, όπως ο εγκέφαλος, η περιεκτικότητα σε νερό φτάνει στο 85%.

 

Διαβάστε περισσότερα: Η σημασία του νερού: Κοινά νοσήματα και συμπτώματα που οφείλονται στη χρόνια αφυδάτωση

Περισσότερα Άρθρα...