Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας: Στόχος η μείωση των τροχαίων κατά 50% έως το 2030
Στο …μικροσκόπιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών τίθεται εκ νέου το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, ο εκσυγχρονισμός του οποίου θεωρείται απαραίτητος για την επίτευξη του στόχου της μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων κατά 50%, με χρονικό ορίζοντα το 2030.
Στο πλευρό του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών συντάσσεται αυτή τη φορά ο καθηγητής του ΕΜΠ, Γιώργος Γιαννής, αποδεχόμενος την πρόταση να αναλάβει τα καθήκοντα του Προέδρου στην Εκτελεστική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια, θέτοντας τις βάσεις στο κείμενο που θα συνθέτει το Εθνικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας.
Στόχος, όπως τόνισε εξάλλου η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, είναι η μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό, οι αλλαγές που αναμένεται να επέλθουν στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας κινούνται στην κατεύθυνση αλλαγής της νοοτροπίας της οδικής συμπεριφοράς, με έμπρακτη εκπαίδευση των οδηγών αλλά και την επιβολή εφαρμόσιμων ποινών, οι οποίες θα λειτουργούν αποτρεπτικά.
Το ζήτημα της οδικής ασφάλειας αλλά και οι δράσεις προς αυτήν την κατεύθυνση βρέθηκαν στο επίκεντρο των επαφών που είχε η αρμόδια υφυπουργός, Χρ. Αλεξοπούλου με τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνο Κυρανάκη.
Στη διάρκεια της συνάντησης εργασίας εξετάσθηκαν θέματα σχετικά με την βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας αλλά και την ψηφιοποίηση αντίστοιχων εφαρμογών, ενώ συμμετείχε και ο καθηγητής του ΕΜΠ κ. Γιώργος Γιαννής, ο οποίος παρουσίασε το επικαιροποιημένο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030.
Στο πλαίσιο αυτό, συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα για την υλοποίησή του Σχεδίου, με τον ενεργό ρόλο της Εκτελεστικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια.
Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε συνάντηση εργασίας με τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνο Κυρανάκη και τον καθηγητή του ΕΜΠ κ. Γιώργο Γιαννή, ο οποίος παρουσίασε το επικαιροποιημένο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030.
Η Επιτροπή, το επόμενο χρονικό διάστημα, θα επεξεργαστεί ζητήματα όπως:
Προτάσεις για το νέο νόμο Οδικής Ασφάλειας / Βελτιώσεις ΚΟΚ
«Επικαιροποιούμε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Προχωρούμε με αλλαγές, που στόχο έχουν την έμπρακτη εκπαίδευση των οδηγών και την επιβολή εφαρμόσιμων ποινών, οι οποίες θα λειτουργούν αποτρεπτικά.
Η συνήθεια και η ανοχή είναι οι αντίπαλοί μας στην προσπάθεια για πιο ασφαλείς διαδρομές. Το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα μας βοηθήσει να στοχεύσουμε με ακρίβεια στις επικοινωνιακές μας δράσεις. Προτεραιότητα της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η βελτίωση της ασφάλειας στους δρόμους».
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σημείωσε: «Δεσμευόμαστε για την άμεση ψηφιοποίηση εφαρμογών που θα συμβάλλουν στην βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας και της προστασίας των πολιτών. Προσωπικά θεωρώ υποχρέωσή μου να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη διάδοση καλών πρακτικών που θα βοηθήσουν να περάσουμε στη νέα ψηφιακή εποχή Οδικής Ασφάλειας σε συνδυασμό με τον νέο ΚΟΚ».
Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.
Functional
Πάντα ενεργό
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.