Το υπουργείο Τουρισμού σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις “απώλειες” στην τουριστική κίνηση του νησιού λόγω των πυρκαγιών το τελευταίο 10ημερο του Ιουλίου προωθεί καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here».
Μέσα από την παγκόσμια καμπάνια για τη Ρόδο θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού, όπως εξηγεί το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, δείχνοντας ότι το νησί των Ιπποτών ξαναβρίσκει με ταχείς ρυθμούς το βηματισμό του.
Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, άλλωστε είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ. Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.
Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.