Αρχική COVID-19 Το 2020 ο χειρότερος χρόνος του ελληνικού τουρισμού – Η Ελλάδα στην...

Το 2020 ο χειρότερος χρόνος του ελληνικού τουρισμού – Η Ελλάδα στην 4η θέση για τον εμβολιασμό

0
τουρισμός
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

“Ο τουρισμός είναι βασικός πυλώνας της ελληνικής οικονομίας και συνυφασμένος με την ίδια τη ζωή των Ελλήνων“, υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης ενώ μάλιστα πρόσθεσε ότι “όπως πέρυσι έτσι και φέτος έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ενίσχυση των υγειονομικών δομών στη νησιωτική χώρα“. Παράλληλα, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Γιάννης Ρέτσος υπογράμμισε ότι “το 2021 είναι μια χρονιά μεγάλων προκλήσεων για τον ελληνικό τουρισμό“.

Γοργός ο ρυθμός εμβολιασμών

Επιπλέον, όπως ανέφερε ο Κικίλιας σχετικά με τους εμβολιασμούς, σήμερα “αναμένεται να ξεπεράσουμε τους 4.000.615 εμβολιασμούς και πλεον κλίνουμε 2 βδομάδες που ξεπερνάμε καθημερινά τους 103.000 εμβολιασμούς μια δυναμική που αυξάνεται διαρκώς.”

Ενώ, όσο αφορά την κατάταξη της Ελλάδας ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ για τους ρυθμούς εμβολιασμού, ο υπουργός Υγείας, ανέφερε ότι η χώρα μας βρίσκεται στην “4η θέση”, ενώ όπως πρόσθεσε στις πιο πάνω θέσεις βρίσκονται “Μάλτα, Κύπρος και Λουξεμβούργο.”

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι “η κυβέρνηση Μητσοτάκη με το πρόγραμμα “Γαλάζια Ελευθερία” ανοίγει την χώρα στον κόσμο με ασφάλεια” ενώ όπως πρόσθεσε “με γοργούς ρυθμούς κινείται ο εμβολιασμός μόνιμων κατοίκων των νησιών και των εποχικών εργαζομένων των τουρισμού για αυτό και θα διαθέσουμε εκεί το μονοδοσικό εμβόλιο Jonshon & Jonshon ενώ μάλιστα ανοίγουμε και νέες εμβολιαστικές γραμμές στα νησιά”.

Το 2020 ο χειρότερος χρόνος του ελληνικού τουρισμού

Επιπλέον, όπως ξεκαθάρισε ο Γιάννης Ρέτσος το 2021 “είναι μια χρονιά μεγάλων προκλήσεων για τον ελληνικό τουρισμό”.

Ενώ όπως επεσήμανε έπειτα, το 2020 θα μείνει στην ιστορία ως ο χειρότερος χρόνος για τον παγκόσμιο και τον ελληνικό τουρισμό.

“Πέρσι λειτουργήσαμε με προσοχή. Αυστηρά πρωτόκολλά και υψηλό επαγγελματισμό από τους επιχειρηματίες και τους εργαζόμενους στον τομέα. Ήταν μια προσπάθεια με μεγάλη αξία. Μια παρακατήθηκη εμπιστοσύνης” πρόσθεσε.

Επιπλέον, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, στόχος για φέτος είναι “να λειτουργήσουμε με ασφάλεια για επισκέπτες, κατοίκους και εργαζόμενους. Να προστατεύσουμε το brand της χώρας μας. Να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όσους αποφασίσουν να επισκεφθούν τη χώρα μας”.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση