Αρχική COVID-19 Πώς η τηλεργασία αλλάζει την καθημερινότητα των εργαζομένων και την …αμφίεση τους

Πώς η τηλεργασία αλλάζει την καθημερινότητα των εργαζομένων και την …αμφίεση τους

0
Τηλεργασία
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Περισσότερο χρόνο για μικρές απολαύσεις και μεγαλύτερη άνεση τουλάχιστον σε ότι αφορά την …”στολή εργασίας” προσθέτει στην καθημερινότητα χιλιάδων εργαζομένων η τηλεργασία, που ήρθε στη ζωή μας ως φυσικό επακόλουθο των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης που επέβαλαν όλες οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο, προκειμένου να αναχαιτίσουν το κύμα της πανδημίας.

Η διεθνής εταιρεία ερευνών  Kaspersky μελέτησε τις συμπεριφορές 8.000 εργαζομένων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και 1 στους 10 ερωτηθέντες (11%) δήλωσε ότι του άρεσε να εργάζεται γυμνός.  

Περισσότερος χρόνος για ύπνο

one in 10 employees enjoy working from home in the nude (1)Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι εργαζόμενοι σε καθεστώς τηλεργασίας φέτος αντιμετώπισαν προκλήσεις ψυχικής υγείας, όπως πιέσεις φροντίδας παιδιών και ψηφιακής συνδεσιμότητας. Παρ ‘όλα αυτά, κάποιοι υπάλληλοι γραφείου που υιοθέτησαν την τηλεργασία απολάμβαναν αυτήν την εμπειρία και ανακάλυψαν κάποιες ένοχες απολαύσεις που θέλουν τώρα να διατηρήσουν.

Εκτός από το να δουλεύουν γυμνοί, η πλειονότητα των ερωτηθέντων ωφελήθηκε απλά από την εργασία με άνετα ρούχα: το 48% συνήθισε αυτόν τον τρόπο ζωής και θα ήθελε να τον διατηρήσει στο μέλλον.

Το γεγονός ότι αποχαιρέτισαν τις μεγάλες μετακινήσεις έκανε επίσης τους εργαζομένους πιο ευτυχισμένους καθώς μπορούσαν να ξυπνήσουν πέντε λεπτά πριν ξεκινήσει η δουλειά, ενώ πολλοί απολάμβαναν επίσης έναν υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας (36%).

Συνεχίζοντας να ανακαλύπτουν τα προνόμια του νέου φυσιολογικού, το 27% των ανθρώπων απολαμβάνουν να εργάζονται έξω στον κήπο ή σε μπαλκόνι, και το 23% καταφέρνει ακόμη και να παρακολουθεί Netflix εν ώρα εργασίας. Άλλες απολαύσεις που προτιμούν οι υπάλληλοι περιλαμβάνουν περισσότερο χρόνο για βιντεοπαιχνίδια (18%), γεύματα σε πακέτο (16%) και λιγότερο ντους (8%).

Τηλεργασία

Η Marina Titova, επικεφαλής του μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων στην Kaspersky, δήλωσε: «Αυτό το lockdown αποδείχθηκε αμφίδρομο για άτομα των οποίων η δουλειά τους επιτρέπει να εργάζονται από το σπίτι. Από τη μία πλευρά, οι υπάλληλοι είχαν τελικά την ευκαιρία να ξεχάσουν τα μειονεκτήματα της μεγάλης πόλης και να αρχίσουν να εργάζονται σε μια πιο άνετη ατμόσφαιρα.

Από την άλλη, αντιμετώπισαν πολλές προκλήσεις όταν αγωνιζόταν να παραμείνουν παραγωγικοί, αναδιοργανώνοντας τον χώρο εργασίας τους και αναπτύσσοντας νέες συνήθειες. Όταν εργάζεστε από το σπίτι, το απόρρητό σας τίθεται σε μεγαλύτερο κίνδυνο, καθιστώντας ζωτικής σημασίας να θυμάστε να φροντίζετε την ψηφιακή σας ασφάλεια».

Πηγή: kaspersky.com

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση