Αρχική COVID-19 Το αντίκτυπο της πανδημίας στις Χριστουγεννιάτικες Αγορές

Το αντίκτυπο της πανδημίας στις Χριστουγεννιάτικες Αγορές

0
Χριστουγεννιάτικες αγορές
Εικόνα: pixabay/Pexels
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozengr

Αναμφίβολα η πανδημία COVID-19 ώθησε τους ανθρώπους στα όριά τους. Και αυτό αποτελεί τον κανόνα για όλο τον κόσμο. Υπό την σκέπη αυτού του δεδομένου δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο δημοσίευμα, σημειώνοντας ότι αν και η χρονιά πλησιάζει στο τέλος της, οι άνθρωποι έχουν αποδεχτεί ότι η φετινή εορταστική περίοδος θα είναι τυπική. Στοιχεία που αφορούν τους καταναλωτές στην Αγγλία αλλά και την Αμερική.

Κούρεμα στις δαπάνες των Χριστουγέννων

Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, οι δαπάνες θα μειωθούν κατά  7% σε 1.387 δολ. ανά νοικοκυριό. Όσον αφορά στην εξοικονόμηση των χρημάτων που έχει προκύψει, λόγω των απαγορεύσεων που έχουν επιβληθεί οι περισσότεροι καταναλωτές σκοπεύουν να τα χρησιμοποιήσουν σε προσωπικά δώρα και όχι σε δώρα σε άλλους. Τα είδη που επιλέγουν περιλαμβάνουν ρούχα, ψυχαγωγία στο σπίτι και έπιπλα σπιτιού.

Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η παγκόσμια διαδικτυακή αγορά διακόσμησης σπιτιού θα αυξηθεί σχεδόν 13% μεταξύ 2020-2024 με έσοδα άνω των 80 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Μειώνοντας το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα;

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών ανησυχεί για την υγεία και την ασφάλεια, με το 71% να ανησυχεί περισσότερο για την αντιμετώπιση των άλλων που δεν παίρνουν στα σοβαρά τον ιό. 

Ως εκ τούτου, όταν πρόκειται για αγορές με φυσική παρουσία, οι άνθρωποι αισθάνονται πιο άνετα να επισκεφτούν τοπικά καταστήματα ή υπαίθριες αγορές και πολύ λιγότερο εμπορικά κέντρα.

Ασφάλεια στις ηλεκτρονικές αγορές

Σχεδόν το 60% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι θα ψωνίσουν στο Διαδίκτυο περισσότερο αυτά τα Χριστούγεννα.

Ωστόσο, ενώ οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθούν κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων, οι ταχύτητες παράδοσης και οι καθυστερήσεις αποστολής είναι επίσης σημαντικές ανησυχίες για τους καταναλωτές.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί από αυτούς ξεκίνησαν τις αγορές τους πολύ νωρίτερα φέτος για να αποφύγουν την απογοήτευση. Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από τους μισούς αγοραστές του Ηνωμένου Βασιλείου είχαν ξεκινήσει τα χριστουγεννιάτικα ψώνια τους πριν ακόμη φτάσει ο Νοέμβριος.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση