Αρχική COVID-19 Καμπάνια για τον εμβολιασμό αξίας 18,5 εκατ. ευρώ

Καμπάνια για τον εμβολιασμό αξίας 18,5 εκατ. ευρώ

0
εμβολιασμός
Εικόνα: unsplash/Markus Spiske
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozengr

Κονδύλια άνω των 18,5 εκατ. ευρώ, ενέκρινε το υπουργείο Υγείας για την καμπάνια για τον εμβολιασμό. Στην Διαύγεια στις 24/12/2020 αναρτήθηκε και η σχετική απόφαση με θέμα «Έγκριση σκοπιμότητας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορονοϊού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Σύμφωνα με την απόφαση: Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορονοϊού COVID-19.

To αντικείμενο καταλαμβάνει:

  • στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοποθέτησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
  • στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

Η δαπάνη για τις ως άνω αναφερόμενες υπηρεσίες θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 18.500.000 εκατ. ευρώ (προέγκριση για το 2021 ποσό 18.500.000,00 ευρώ) και θα βαρύνει τις πιστώσεις του Α.Λ.Ε. 2420906001 «Έξοδα προβολής, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων» του Φ./Ε.Φ. 1015-202-0000000.

Διαβάστε επίσης:  Κορωνοϊός: Στα ύψη και σήμερα τα κρούσματα

Πηγή: diavgeia.gov.gr

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΔήμος Αθηναίων: Δίπλα σε περισσότερους από 33.000 ανθρώπους που έχουν ανάγκη
Επόμενο άρθροΥΠΕΝ: Επιτάχυνση της χορήγησης Προσφορών Σύνδεσης Σταθμών ΑΠΕ από τον ΔΕΔΔΗΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ