Αρχική COVID-19 Δήμος Χαλανδρίου: Οι γραμμές έκτακτης ανάγκης του Κέντρου Βοήθειας

Δήμος Χαλανδρίου: Οι γραμμές έκτακτης ανάγκης του Κέντρου Βοήθειας

0
Δήμος Χαλανδρίου
Διαφήμιση

Ένας νέος τετραψήφιος αριθμός, το 1526, έρχεται να προστεθεί υποστηρικτικά στο ήδη υπάρχον δίκτυο τηλεφωνικών γραμμών  έκτακτης ανάγκης που έχει «υιοθετήσει» ο Δήμος Χαλανδρίου για άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και στερούνται προστατευτικού περιβάλλοντος.

Ο τετραψήφιος αριθμός  ενεργοποιήθηκε πρόσφατα με στόχο να διευκολύνει ακόμα περισσότερο όλους εκείνους που, λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού και των περιοριστικών μέτρων για τις μετακινήσεις τους, δεν μπορούν μόνοι τους να έχουν πρόσβαση στα αναγκαία για την επιβίωσή τους τρόφιμα και φάρμακα.

Παράλληλα, με τον τετραψήφιο αριθμό παραμένουν σε ισχύ οι γραμμές έκτακτης ανάγκης που έχει ενεργοποιήσει ο Δήμος για την υποστήριξη των πολιτών:

  • 210-6825095
  • 210-6819068 
  • 210-6818084

Ώρες λειτουργίας 9:00 π.μ. έως 15:00 μ.μ.

Τα αιτήματα που υποβάλλονται, αξιολογούνται, ιεραρχούνται και αναλόγως εξυπηρετούνται με τη συνεργασία σούπερ μάρκετ, παντοπωλείων, φαρμακείων και άλλων δομών του Δήμου.

Η έκτακτη συνδρομή του Δήμου αφορά ηλικιωμένους άνω των 70 ετών, ΑμεΑ καθώς και πάσχοντες από χρόνια νοσήματα (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ.), οι οποίοι διαβιούν χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον.

Άλλα τηλέφωνα επικοινωνίας σε περιπτώσεις ανάγκης:

ΚΑΠΗ: 210-6848380
Ώρες λειτουργίας – 9:00 π.μ. έως  15:00 μ.μ.

Γραφείο Κοινωνικής Μέριμνας: 210 6899911-12-14
Ώρες λειτουργίας – 9:00 π.μ. έως  15:00 μ.μ.

Συμβουλευτικό Κέντρο Προληπτικής Ιατρικής: 210 6894444


*Παρακολουθήστε μέσα από το live blog του www.ecozen.gr, όλες τις εξελίξεις για την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα, την Ευρώπη και όλο τον κόσμο.

Ρεπορτάζ, έρευνες, απόψεις επιστημόνων, ερευνητών και ιατρών. Μέτρα προστασίας από τον ιό και προτάσεις ειδικών και ανακοινώσεις της κυβέρνησης και της επιστημονικής κοινότητας στο live blog του www.ecozen.gr.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση