Με μία συγκεκριμένη πρόταση για το ζήτημα αυτό και τις εμφανείς επιπτώσεις από την κατασκευή του Flyover εξέφρασε ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Στράτος Σιμόπουλος, στη διάρκεια επίσκεψής του στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ). Συγκεκριμένα, παρουσίασε στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, την πρόταση του για διερεύνηση της δυνατότητας, κατά τη διάρκεια κατασκευής του Fly Over, τμήμα των εγκαταστάσεων του ΟΛΘ να μετατραπεί σε χώρο στάθμευσης. Παράλληλα, σε συνδυασμό με κατάλληλα μέτρα από την Τροχαία, να μπορέσουν να αποσυμφορηθούν από σταθμευμένα οχήματα, η 26ης Οκτωβρίου, η δυτική είσοδος, η Μοναστηρίου, τμήμα της Μητροπόλεως και η Κουντουριώτου, καθιστώντας έτσι τη διέλευση τις απογευματινές ώρες από το κέντρο της πόλης μια ακόμη επιλογή, αντί της περιφερειακής.
Πρότεινε, επίσης, στον ΟΣΕΘ να συστήσει ένα μηχανισμό παρακολούθησης της κυκλοφορίας στον περιφερειακό ώστε με βάση τους πραγματικούς και όχι θεωρητικούς φόρτους να λαμβάνονται κυκλοφοριακά μέτρα, κρίσιμης σημασίας ιδιαίτερα κατά την περίοδο του καλοκαιριού.
Εξέφρασε, ακόμη, την ανησυχία του για την πορεία ολοκλήρωσης των επιφανειακών έργων στους τερματικούς σταθμούς Νέας Ελβετίας και Μίκρας, που αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Τέλος, με ικανοποίηση πληροφορήθηκε την επιτυχή πορεία της πρόσληψης νέων οδηγών στον ΟΑΣΘ, όπως και της προμήθειας των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.
Θεσσαλονίκη: Κυκλοφοριακό “χάος” τις ημέρες των γιορτών
“Κόκκινο” χτύπησε η κίνηση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης την εορταστική περίοδο. Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία συλλέγει και επεξεργάζεται το Ινστιτούτο Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ ο χρόνος ταξιδιού ήταν διπλάσιος σε σχέση με αυτόν πριν από την έναρξη των εργασιών για το Flyover.
Η κατάσταση ήταν αφόρητη κατά την περίοδο των γιορτών με την παραμονή των Χριστουγέννων να είναι η δεύτερη χειρότερη μέρα καθυστερήσεων από τότε που ξεκίνησαν τα έργα για το fly over αφού σύμφωνα με έρευνα του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης σε δύο μόνο από τις κυριότερες οδικές αρτηρίες της πόλης από ανατολικά προς το κέντρο και μόνο την πρωινή ώρα αιχμής χάνεται ένα εκατομμύριο ευρώ ετησίως.
Ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης έχει ζητήσει ήδη από το υπουργείο κυκλοφοριακή μελέτη για να βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις.