Αρχική Διατροφή - Προτάσεις Snacks φιλικά για την καρδιά

Snacks φιλικά για την καρδιά

0
snack unsplash
Διαφήμιση

Συντάκτες: Επιστημονική ομάδα Nutrimed

 

Το «τσιμπολόγημα» ανάμεσα στα κύρια γεύματα της ημέρας αρέσει σε πολλούς κι αυτό δεν πρέπει απαραίτητα να θεωρείται αμαρτία! Ωστόσο, η επιλογή των κατάλληλων σνακς, μπορεί ακόμα και να ενισχύσει την υγεία της καρδιάς. 

Επενδύστε στα “καλά λιπαρά”

Δηλαδή στα ακόρεστα λιπαρά- μονοακόρεστα και πολυακόρεστα- που προστατεύουν από την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων. Καλές πηγές θεωρούνται:

  • μονοακόρεστα: ελαιόλαδο, αβοκάντο,ξηροί καρποί κ.ά.
  •  πολυακόρεστα: λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός) και θαλασσινά, σπόροι και ξηροί καπροί π.χ. λιναρόσπορος, καρύδια.

perfect snacks 0oKehQmGO7c unsplash

Ανακαλύψτε τους φυσικούς συμμάχους της καρδιάς!

Σύμμαχοι ενάντια στη χοληστερόλη είναι:

  • οι φυτοστερόλες, τις οποίες βρίσκουμε στα προϊόντα ολικής άλεσης, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και σε εμπλουτισμένα προϊόντα π.χ. μαργαρίνες
  •  η β-γλυκάνη, μια διαλυτή φυτική ίνα, που βρίσκεται κυρίως σε τρόφιμα ολικής άλεσης, σε τρόφιμα όπως τα μανιτάρια και οι χουρμάδες, αλλά και σε λειτουργικά τρόφιμα π.χ. ζυμαρικά, κράκερς

snacks 1Μην ξεχνάτε τα αντιοξειδωτικά!

Βάλτε στο καλάθι σας φρούτα και λαχανικά εποχής με έντονα χρώματα, αφού τα άφθονα αντιοξειδωτικά που περιέχουν έχουν προστατευτικό ρόλο ενάντια στην εμφάνιση νοσημάτων, όπως τα καρδιαγγειακά.

Επιπλέον, 2 από τις πιο γνωστές βιταμίνες με αντιοξειδωτική δράση είναι η βιταμίνη Α (συκώτι, γαλακτοκομικά κλπ.) και η βιταμίνη Ε (ελαιόλαδο, αμύγδαλα, αβοκάντο).

 

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΑνδρική γονιμότητα: Πόσο επηρεάζεται από τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού
Επόμενο άρθροΈρχεται το 11ο e-Βusiness World & Digital Marketing