Αρχική Special Topics - 2 Έρχεται το 11ο e-Βusiness World & Digital Marketing

Έρχεται το 11ο e-Βusiness World & Digital Marketing

Σύνταξη: ecozen.gr

0
300x250 banner 6 9 22 sent
Διαφήμιση

Το e-business και το Digital Marketing είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Εξελίσσονται κάθε ημέρα και απαιτούν διαρκή ενημέρωση για τις τάσεις, τις δυνατότητες και τα εργαλεία που τις εξυπηρετούν.

Είναι μία αγορά που απαιτεί διαρκή εγρήγορση, γιατί «όποιος χάσει -και μείνει πίσω στις εξελίξεις- χάθηκε. Το 11ο e-Βusiness World & Digital Marketing έρχεται τον Οκτώβριο για να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους σε ένα διήμερο καταιγισμό ιδεών, που θα τους οδηγήσει στο μέλλον.

 

1η ΗΜΕΡΑ: Τετάρτη 5 Οκτωβρίου

Customer first: e-Business goes Personal!

 

Παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς εξελίξεις και τάσεις και ιχνηλατώντας τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς, το φετινό 11o Συνέδριο e -Business World and Digital Marketing 2022 που πραγματοποιείται στις 5 & 6 Οκτωβρίου στο Σεράφειο Μέγαρο με την υπογραφή της Smartpress, προσεγγίζει τον κόσμο του ηλεκτρονικού επιχειρείν, του e-Commerce και του Digital Marketing υπό το πρίσμα του  Personalization, θέτοντας τον καταναλωτή και το personalized customer experience στην «καρδιά» των θεματικών συζητήσεων.

e-commerce, e-shop, αγορές διαδικτυακά online, Internet

Σήμερα, πιο ενεργός, πιο ενημερωμένος, αλλά πιο και υποψιασμένος από ποτέ, ο Καταναλωτής αναζητά τα μηνύματα εκείνα που στοχεύουν απευθείας στον ίδιο, σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει απόλυτα τις προσωπικές του ανάγκες, καθιστώντας την αγοραστική διαδικασία πιο απλή, πιο ανέξοδη και κυρίως πιο άκοπη και ανώδυνη.

Η ανάπτυξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου βασίστηκε σε αυτήν ακριβώς την παράμετρο, ενώ έφερε στην επιφάνεια καινούργιες ευκαιρίες και προκλήσεις όπως η αξιοπιστία, η ανανεωμένη εργαλειοθήκη της ψηφιακής βιτρίνας ενός e-shop, η προβολή του, αλλά και το CR, η μετατροπή δηλαδή του χρήστη σε αφοσιωμένο πελάτη.

Ο τελευταίος – και εξαιρετικά σημαντικός – σταθμός του ταξιδιού του καταναλωτή είναι το last mile, το οποίο, μετά τις αρρυθμίες που παρουσίασε στο παρελθόν, δείχνει ότι -χάρη στις επενδύσεις που έγιναν- στοχεύει πλέον στην πραγματική κάλυψη των αναγκών του πελάτη.

Θεματικές ενότητες

  • Αξιοπιστία: το κλειδί για τον ψηφιακό κόσμο!
  • Η «εργαλειοθήκη» του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Conversion is the new currency!
  • The last change of the last mile
  • Leader Summit: Round Table / Debate

 

2η ΗΜΕΡΑ: Πέμπτη 6 Οκτωβρίου

Customer first: Digital Marketing goes Personal!

 

Πιο ώριμος, πιο καινοτόμος, αλλά και πιο πολύπλοκος αποτυπώνεται ο κλάδος του Digital Marketing το 2022, με την ανάδυση νέων τάσεων και το λανσάρισμα εργαλείων που ενσωματώνουν πλήρως τα Social Media στο B2B περιβάλλον και στο B2C πεδίο με όρους αγοράς.

Το 2023, το ψηφιακό marketing καλείται να «χωνέψει» τις κοσμογονικές αλλαγές που σημειώθηκαν στον χώρο, με την εκτόξευση του Tik Tok, τον μετασχηματισμό της Facebook σε Meta, την επέλαση του Metaverse, τη χρήση εφαρμογών AI, την εστίαση στα προσωπικά δεδομένα και φυσικά το personalization αφού κάθε χρήστης είναι μία διαφορετική προσωπικότητα.

Τα metrics κρατούν σταθερά το «ιερό δισκοπότηρο» του κλάδου, ενώ κοινή είναι η διαπίστωση ότι η ενίσχυση του brand awareness και η δημιουργία leads και πωλήσεων αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες στο ψηφιακό marketing.

Το συνέδριο θα εστιάσει σε όλα τα παραπάνω, στο content και το video, αλλά κυρίως σε αναδυόμενα ζητούμενα όπως τα videos με περιεχόμενο DIY, στο interactivity και στο storytelling που συνιστά σημαντικό στοιχείο του brand marketing.

Social media

Σημαντικό κομμάτι του συνεδρίου θα επικεντρωθεί στα προσωπικά δεδομένα, τα third-party cookies, το Content Segmentation και την εξατομίκευση (Programmatic Marketing, στοχευμένο Email Marketing, Proximity Marketing, Personalized Websites, Product recommendation engines και Retargeting).

Ζούμε σε μια εποχή σημαντικών αλλαγών, από πολλές απόψεις. Η αγορά εξελίσσεται και όλοι αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν ευκαιρίες. Στην πράξη αυτό σημαίνει νέες δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά μόνο για όσους δίνουν προσοχή στις τάσεις τα νέα χαρακτηριστικά και «εργαλεία». Εσείς, είστε ένας από αυτούς;

Θεματικές ενότητες

  • Social goes Personal
  • The perfection of the Inception
  • Metrics and Money: Μύθοι και Αλήθειες
  • Content & Influencer Marketing: Pret a porter or Tailor made?

 

Το συνέδριο απευθύνεται σε:

  • Iδιοκτήτες, διαχειριστές και Διευθυντικά Στελέχη e-shops,
  • Ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη Omni-channel επιχειρήσεων,
  • COOs και logistics managers επιχειρήσεων e-commerce, CEO,
  • COOs, εμπορικούς διευθυντές και άλλα διευθυντικά στελέχη εταιρειών 3PL,
  • Διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων courier,
  • Διευθυντικά στελέχη και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταφορών και διανομής,
  • Προμηθευτές συστημάτων και υπηρεσιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών,
  • Προμηθευτές εξοπλισμού και τεχνολογιών αποθηκών,
  • Προμηθευτές λογισμικού διαχείρισης λειτουργιών αποθήκης και αποθεμάτων.
  • Στελέχη marketing, Επικοινωνίας, PR.
  • Προγραμματιστές
  • Call Centers & υπηρεσίες Customer Care
  • Στελέχη τμημάτων HR
  • Σχολές και Εκπαιδευτικά Ιδρύματα
  • Σπουδαστές συναφών κλάδων.
  • Νομικούς & Οικονομικούς Συμβούλους

Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας εδώ

 

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροSnacks φιλικά για την καρδιά
Επόμενο άρθροΙστορική μέρα: Πλήρη άρση του εμπάργκο όπλων στην Κύπρο