Αρχική COVID-19 Ξεπεράσαμε τους 2,5 εκατ. εμβολιασμούς – Ανοίγει η πλατφόρμα για τους 55-59...

Ξεπεράσαμε τους 2,5 εκατ. εμβολιασμούς – Ανοίγει η πλατφόρμα για τους 55-59 και 50-54

0
ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ MEGA ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
MEGA ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ)
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Ξεπεράσαμε τους 2,5 εκατ. εμβολιασμούς με έστω μια δόση εμβολίου κατά της covid-19 στην Ελλάδα, ενώ ανοίγουν οι πλατφόρμες για ραντεβού και για τις ηλικιακές ομάδες 55-59 και 50-54, όπως ανακοίνωσε, κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης για τον εμβολιασμό ο Γ.Γ. Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους.

Συγκεκριμένα, στις 21 Απριλίου θα ανοίξει η πλατφόρμα για τα ραντεβού της ηλικιακής ομάδας 55-59 και στις 24 Απριλίου για την ηλικιακή ομάδα 50-54.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η απόφαση για το πότε θα ανοίξει η επόμενη ηλικιακή ομάδα θα ληφθεί το επόμενο διάστημα, εφόσον υπάρχει αποτύπωμα του αριθμού των ραντεβού που θα έχουν κλειστεί.

Συνολικά στη χώρα έχουν πραγματοποιηθεί 2.530.000 εμβολιασμοί με τουλάχιστον μία δόση εμβολίου, που αφορά ποσοστό 16,75%.

Ενώ, 777.000 άτομα έχουν κάνει και τις δύο απαιτούμενες δόσεις, με ποσοστό εμβολιαστικής κάλυψης που ανέρχεται στο 7,35%.

Πόσες δόσεις περιμένουμε

Σύμφωνα με τον Μ. Θεμιστοκλέους, η Pfizer θα παραδώσει 2.150.000 δόσεις τον Μάιο και 2.425.000 δόσεις τον Ιούνιο. Η Moderna θα παραδώσει 354.000 δόσεις τον Μάιο και 308.000 δόσεις τον Ιούνιο.

Η Johnson & Johnson θα κάνει μια μικρή παράδοση εντός του Απριλίου, μέσα στον οποίο έχουμε παραλάβει ήδη 33.600 δόσεις – ο εμβολιασμός με τις οποίες δεν έχει ξεκινήσει- ενώ θα παραδώσει 300.000 δόσεις τον Μάιο και 960.000 δόσεις τον Ιούνιο. Όπως ανέφερε αν και αναμένονται οι αποφάσεις του ΕΜΑ και της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμού, πιθανόν ο εμβολιασμός με το συγκεκριμένο εμβόλιο να ξεκινήσει μέσα στο Μάιο.

Τέλος, η Astrazeneca αν και δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμα τις παραδόσεις του επόμενου διμήνου, αναμένουμε 450.000 με 500.000 δόσεις κάθε μήνα.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση