Αρχική COVID-19 Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τα ραντεβού εμβολιασμού – Σήμερα οι αποφάσεις...

Πότε ανοίγει η πλατφόρμα για τα ραντεβού εμβολιασμού – Σήμερα οι αποφάσεις για το lockdown

0
εμβόλιο/κορονοϊός
Εικόνα: pixabay/viarami
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, ανοίγει η πλατφόρμα για τα ραντεβού του εμβολιασμού για τους άνω των 85 ετών.

Αυτό ανακοίνωσε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς μιλώντας στον ΑΝΤ1.

“Όσοι είναι άνω των 85 ετών, είπε και είναι γραμμένοι στην άϋλη συνταγογράφηση θα λάβουν sms την ερχόμενη Δευτέρα για το πού θα εμβολιαστούν”.

Όσοι για κάποιον λόγο είτε έχουν αλλάξει διεύθυνση είτε δεν μπορούν την ώρα του ραντεβού, πάνε στο φαρμακείο, στο ΚΕΠ ή στην άϋλη και αλλάζουν την ώρα ή το εμβολιαστικό κέντρο.

Πώς θα κλείνεται το ραντεβού για εμβολιασμό COVID-19

Οι πολίτες από τις 11 Ιανουαρίου θα μπορούν από την πλατφόρμα http://emvolio.gov.gr και πληκτρολογώντας τον ΑΜΚΑ τους να διαπιστώσουν εάν είναι η σειρά τους να εμβολιαστούν και να κλείσουν ραντεβού.

Το ραντεβού του για εμβολιασμό, με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατόπιν σύνδεσης με στοιχεία TAXIS στην ιστοσελίδα http://emvolio.gov.gr.
  • Επιβεβαιώνοντας το προτεινόμενο ραντεβού μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) στον 5-ψήφιο κωδικό αποκλειστικής χρήσης 13034.
  • Για τους πολίτες, που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα τεχνολογικά μέσα, ραντεβού θα κλείνεται μέσω ΚΕΠ ή στα φαρμακεία.

Ο πολίτης θα λαμβάνει τον μοναδικό κωδικό-αριθμό ραντεβού, καθώς και το QR Code, ανάλογα με τον τρόπο που προγραμμάτισε το ραντεβού.

Υπενθύμιση Ραντεβού

Τρεις ημέρες πριν από την ημερομηνία του ραντεβού, ο πολίτης θα λαμβάνει:

  • Email και SMS υπενθύμισης για την ημέρα και ώρα ραντεβού.
  • Link για το website που έχει κατάλληλες γενικές οδηγίες προετοιμασίας (π.χ. να μην έχει πυρετό, να έχει μαζί του τον κωδικό κλπ.).
  • Ειδικές οδηγίες ανάλογα με το εμβόλιο που θα χρησιμοποιηθεί.

Μ. Παγώνη: “Ξεχάστε τις Απόκριες”

“Απόκριες δε θα κάνουμε, αλλά μάσκες θα φοράμε. Αυτό τόνισε η πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών Ματίνα Παγώνη, μιλώντας το MEGA.

Θα είναι σαν να κάνουμε απόκριες. Θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες πόσο θα κρατηθούν τα μέτρα. Είναι δύσκολες μέρες, το ξέρουμε όλοι.

Καρναβάλι δε θα γίνει, είναι δυνατόν με τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας να γίνονται καρναβάλια; Χτες ήταν λίγα τα κρούσματα, αλλά ήταν πολύ λίγα και τα τεστ. Πάντα τις αργίες δεν μπορούν να γίνουν πολλά τεστ”.

Όπως επεσήμανε την περαιτέρω εξέλιξη των μέτρων θα καθορίσουν τα κρούσματα.

“Ιανουάριος – Φεβρουάριος είναι δύσκολοι μήνες, τόνισε. Να δούμε και τα αποτελέσματα των ρεβεγιόν στις 10-11 του Γενάρη και θα πάμε βήμα – βήμα.

Αν έχουμε αύξηση κρουσμάτων μεγάλη τα νοσοκομεία δε θα τα βγάλουν πέρα. Στόχος είναι να γίνουν τα εμβόλια όπως γίνονται, να γίνονται πολλά τεστ, και αφού φτάσουμε τέλος Ιουνίου στο 60-65% του πληθυσμού να έχει εμβολιαστεί, θα μπορούμε να μειώσουμε τα μέτρα”.

Σχετικά με το άνοιγμα των καταστημάτων υπογράμμισε πως “όλοι θέλουμε να ανοίξουν τα μαγαζιά, έχουμε μπει σε κατάθλιψη. Αλλά αυτό πρέπει να γίνει υπό προϋποθέσεις. Θα γίνουν πιο χαλαρά τα πράγματα, λίγη υπομονή”.

Προς νέα παράταση το lockdown

Ωστόσο για αναβολή φαίνεται να οδεύει η επαναφορά του click away στο λιανεμπόριο. Το ζήτημα πλέον θα ξανατεθεί σε μία εβδομάδα με την προοπτική επανεργοποίησης του μέτρου από τις 18 του μήνα.

Οι επίσημες αποφάσεις για το lockdown αναμένεται να ληφθούν σήμερα το μεσημέρι στη συνεδρίαση της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων με τους συναρμόδιους φορείς.

Και θα ανακοινωθούν το απόγευμα από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά.

Πως θα ανοίξουν τα σχολεία

Για τον τρόπο ου θα ανοίξουν τα σχολεία την Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, μίλησε στο MEGA, η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή.
Όπως διευκρίνισε η προσέλευση των μαθητών θα γίνεται κλιμακωτά και όχι όλοι μαζί.

Το ποια τάξη θα πηγαίνει νωρίτερα και ποια αργότερα θα αποφασίζεται από το κάθε σχολείο και την σχολική επιτροπή. Το μέτρο αυτό θα ισχύει στα σχολεία που έχουν πολλούς μαθητές.

Κάθε τάξη επίσης θα βγαίνει διαφορετικές ώρες για διάλειμμα, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός.

Οι τελευταίες εξελίξεις:

 

 

Διαφήμιση