Αρχική COVID-19 Αττική: Οι περιοχές που ο κορονοϊός έχει “χτυπήσει κόκκινο”

Αττική: Οι περιοχές που ο κορονοϊός έχει “χτυπήσει κόκκινο”

0
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ . (ΔΑΓΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSI)
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ . (ΔΑΓΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSI)
Διαφήμιση

Σε πορτοκαλί συναγερμό η Αττική, από τη Παρασκευή, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, τονίζοντας πως λαμβάνονται μέτρα προκειμένου να μη φτάσει στο κόκκινο η κατάσταση. Και τα οποία υπενθυμίζουμε θα ισχύουν από αύριο.

Ενώ, και χθες Σάββατο, το 50% των κρουσμάτων εντοπίζονταν πάλι στην Αττική.

Οι περιοχές που “βράζουν” από κρούσματα

Τα Πατήσια, η Κηφισιά και το Περιστέρι φαίνεται να “βράζουν” από κρούσματα, με τις περιοχές από την Ομόνοια μέχρι τα Σεπόλια να βρίσκονται στο “κόκκινο”.

Το κέντρο της Αθήνας, φαίνεται να έχει μετατραπεί σε μεγάλη υγειονομική βόμβα. Με τον κορονοϊό να εξαπλώνεται με ταχείς ρυθμούς ανάμεσα σε αλλοδαπούς και τοξικομανείς που κινούνται στα στενά γύρω από την Ομόνοια. Με την Ομόνοια, την πλατεία Βάθης, την πλατεία Καραϊσκάκη και τα  Σεπόλια να είναι το επίκεντρο.

Δεκάδες αλλοδαποί αδυνατούν να τηρήσουν στοιχειώδεις κανονες υγιεινής

Την άσχημη κατάσταση φαίνεται να δυσχεραίνουν οι άθλιες συνθήκες διαβίωσης των δεκάδων μεταναστών που ζουν σε αυτές τις περιοχές, αλλά και οι δεκάδες τοξικομανείς που δε μπορούν σε καμία περίπτωση να τηρήσουν τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής.

Το 50% των εισαγωγών είναι αλλοδαποί

Την περασμένη Πέμπτη, στο νοσοκομείο Σωτηρία από τους 103 ασθενείς που νοσηλεύονταν οι 40 ήταν αλλοδαποί που ζουν στο κέντρο της Αθήνας.

Αντίστοιχα, στον Ευαγγελισμό από τους 66 οι 34 ήταν αλλοδαποί, ενώ στο Αμαλία Φλέμινγκ ήταν οι 10 από τους 20 ασθενείς και στο νοσοκομείο Αττικόν νοσηλεύονταν 26 αλλοδαποί.

“Πράσινες” περιοχές αυτές με τα λιγότερα κρούσματα

Από την άλλη υπάρχουν και εκείνες οι περιοχές όπου ο κορονοϊός δεν έχει  κάνει την εμφάνισή του. Αποκαλούνται πράσινες και είναι το Παγκράτι, η Κυψέλη και οι Αμπελόκηποι.

Πηγή: star.gr, newsbeast.gr, MEGA

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση