Αρχική COVID-19 Παγώνη για κορονοϊό: Ο δείκτης μεταδοτικότητας ξεπερνά το 1

Παγώνη για κορονοϊό: Ο δείκτης μεταδοτικότητας ξεπερνά το 1

0
Μεταδοτικότητα
Εικόνα: dimoprasion.gr
Διαφήμιση

«Ο δείκτης μεταδοτικότητας έχει φθάσει στο 1. Είναι στο 1 και πάει προς τα πάνω» προειδοποίησε η Ματίνα Παγώνη, πρόεδρος νοσοκομειακών γιατρών Αθήνας – Πειραιά, σχολιάζοντας το γεγονός ότι για τέταρτη μέρα την Πέμπτη είχαμε τριψήφια κρούσματα. Ενώ, σημείωσε πως τα αποτελέσματα αυτού που συμβαίνει τώρα θα φανούν σε 15 μέρες.

Η γιατρός μιλώντας στο ΣΚΑΪ, υπογράμμισε, «Ό,τι γίνεται σήμερα θα τα δούμε περίπου σε 10 με 15 μέρες. Αν ξεκινήσουν νοσηλείες, διασωληνώσεις, τότε τα πράγματα έχουν ξεφύγει τελείως. Είχαμε φτάσει στο 0,20 – 0,25 ήμασταν πολύ καλά το Μάιο. Ας ευχηθούμε ότι δε θα υπάρξει άλλη αύξηση. Πρέπει να περιοριστεί το όριο των συγκεντρώσεων σε κάτω από 50 άτομα για να ξεπεράσουμε το σκόπελο».

«Ανησυχούμε παρά πολύ, αλλά είμαστε ψύχραιμοι γιατί ο πανικός δεν φέρνει καλά αποτελέσματα» επισήμανε. Όπως εξήγησε, είναι δύσκολες οι ημέρες που διανύουμε, και θα είναι δύσκολες μέχρι τις 20 Αυγούστου γιατί όλοι θα βγουν, όλοι θα πάνε στα νησιά. «Χρειάζεται απόσταση πάνω από δύο μέτρα και μετά μάσκα και πλύσιμο χεριών» σημείωσε.

Τι είπε για τις μεγάλες πόλεις

«Σε εσωτερικούς χώρους χρειάζεται μάσκα όλοι και μάσκα και σε εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός» δήλωσε η γιατρός. «Όσο περισσότερος πληθυσμός υπάρχει, τόσο περισσότερα τα κρούσματα εξήγησε για την αύξηση των κρουσμάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Για τον Πόρο ανέφερε ότι γίνεται εύκολα ιχνηλάτηση, γιατί είναι περιορισμένος ο χώρος. «Χρειάζεται μάσκα μέσα και έξω όλοι, δεν ξέρουμε ποσά είναι τα κρούσματα δεν ξέρουμε ποιος είναι ο διπλανός μας. Ειδικά στον Πόρο οπουδήποτε και στο καφέ μάσκα, μέχρι να γίνει ιχνηλατήση να δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα» σχολίασε.

Ξεχνάμε εμβόλιο εντός του 2020

«Το εμβόλιο το ξεχνάμε για φέτος. Τα εμβόλια έχουν συγκεκριμένες φάσεις και πρέπει να είναι ασφαλή, από το 2021 το εμβόλιο» πρόσθεσε η γιατρός.

Πηγή: skai.gr

Οι τελευταίες εξελίξεις:

Διαφήμιση