Αρχική Ενέργεια Αναβαθμίστηκε η online εφαρμογή για δήλωση βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ

Αναβαθμίστηκε η online εφαρμογή για δήλωση βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ

0
Αναβαθμίστηκε η online εφαρμογή για δήλωση βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ

Νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή για την online δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης με δυνατότητα ενημέρωσης με SMS, ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.

Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται τον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση εδώ, είτε μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, είτε μέσω κινητής συσκευής (smartphone, tablet κλπ), να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).

Αναβαθμίστηκε η online εφαρμογή για δήλωση βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ

Τι απαιτείται για την καταχώριση βλάβης στο ΔΕΔΔΗΕ

  • Η καταχώριση του Αριθμού Παροχής (αναγράφεται σε εμφανές σημείο των λογαριασμών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας των Προμηθευτών).
  • Ονοματεπώνυμο, αριθμός κινητού τηλεφώνου και πληροφορίες όπως αν ο επισκέπτης είναι ο συμβεβλημένος χρήστης της παροχής, ή εν γένει χρήστης της παροχής κ.λπ.

Με την ολοκλήρωση της εισαγωγής των δεδομένων, ο χρήστης θα λάβει με SMS:

  • Ειδικό κωδικό για την πιστοποίηση του κινητού του (authentication pin) και ενημέρωση για την επιτυχημένη καταχώριση της αναγγελίας.
  • Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν δύο ενημερωτικά SMS. Το πρώτο για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και το δεύτερο για την πλήρη αποκατάσταση της βλάβης.

Αναβαθμίστηκε η online εφαρμογή για δήλωση βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ

Η νέα αναβαθμισμένη υπηρεσία, εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ για τη διάθεση νέων mobile apps. Οι εφαρμογές θα ενισχύσουν την online εξυπηρέτηση των πελατών του, υποστηρίζοντας το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here