Αρχική COVID-19 ΕΥΔΑΠ: Συστάσεις προς πελάτες για τον κορονοϊό

ΕΥΔΑΠ: Συστάσεις προς πελάτες για τον κορονοϊό

0
ΕΥΔΑΠ

Η ΕΥΔΑΠ συστήνει στους Πελάτες της να αποφεύγουν την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα της Εταιρείας και να εξυπηρετούνται μέσω εναλλακτικών καναλιών. Πιο συγκεκριμένα:

Για υποβολή αιτημάτων ή ερωτημάτων:

  • Στο 1022@eydap.gr
  • Στο www.eydap.gr με εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ για υποβολή αιτήσεων διακανονισμών, αίτηση υπαγωγής σε ειδικά τιμολόγια, κ.α.
  • Τηλεφωνικά στο 1022 ή στο 210 214 44 44

Για την πληρωμή λογαριασμού, μέσω:

  • Του www.eydap.gr για την πληρωμή λογαριασμών με χρήση χρεωστικής, πιστωτικής, ή προπληρωμένης κάρτας των συνεργαζόμενων Τραπεζών
  • Των ATMs, αυτόματων μηχανημάτων, πάγιας εντολής, webbanking συνεργαζόμενων Τραπεζών

Εάν, παρ’ όλα αυτά, ο πελάτης κρίνει απαραίτητο να μεταβεί σε Περιφερειακό Κέντρο, η ΕΥΔΑΠ εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα προστασίας, όπως η τακτική απολύμανση των Περιφερειακών Κέντρων, η τοποθέτηση αλκοολούχων αντισηπτικών υγρών, κ.α.

Τέλος, η ΕΥΔΑΠ έχει καταρτίσει σχέδιο δράσης για τη διασφάλιση της αδιάλειπτης υδροδότησης της Αττικής και δηλώνει ότι

  • παρακολουθεί συνεχώς όλες τις εξελίξεις σχετικά με το νέο κορονοϊό, σχεδιάζουμε και εμπλουτίζουμε τις ενέργειες και τις πρωτοβουλίες μας, συντεταγμένα με την Πολιτεία και τα εντεταλμένα όργανα αυτής, για την αποτροπή και αντιμετώπιση οποιουδήποτε περιστατικού που μπορεί να θίξει την υγεία όλων μας.

Δεν ξεχνάμε:

«Πλένουμε με νερό και σαπούνι τα χέρια μας τακτικά, προστατεύουμε την υγεία μας και την υγεία των συνανθρώπων μας».

Οι τελευταίες εξελίξεις:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here