Αρχική Επιλεγμένα Οι προτάσεις της ΚΕΔΕ για πιο πράσινες πόλεις

Οι προτάσεις της ΚΕΔΕ για πιο πράσινες πόλεις

«Οι πολίτες όταν βλέπουν έργα και έλεγχο, είναι μαζί μας, είναι δίπλα μας και μόνον έτσι οι κοινωνίες μας αλλάζουν»
0
prasines

Στο πλαίσιο ημερίδας, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου, παρουσίασε πέντε άξονες για πιο πράσινες πόλεις.

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, μιλώντας στην ημερίδα ECOFEST, ανέλυσε τους άξονες για τη δημιουργία πράσινων πόλεων σε όλη την Ελλάδα. Συγκεκριμένα οι πέντε άξονες είναι:

  • η παραγωγή ενέργειας φιλική στο περιβάλλον και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση,
  • η σωστή διαχείριση των απορριμμάτων με τις Μονάδες Επεξεργασίας και τα «Πράσινα σημεία»,
  • η χρησιμοποίηση της ηλεκτροκίνησης,
  • οι υποδομές για ποδήλατα και η προσβασιμότητα των πολιτών, αλλά και
  • η διαφύλαξη των φυσικών πόρων.
«Οι πολίτες πρέπει να μας ελέγχουν»

Ο κ. Παπαστεργίου, εξειδικεύοντας αυτούς τους πέντε πυλώνες για ένα καλύτερο περιβάλλον, στις πόλεις, αναφέρθηκε σε έργα αλλά και στη συμμετοχή και των πολιτών, προτείνοντας παράλληλα έναν μηχανισμό ελέγχου ώστε πλέον οι πολίτες αλλά οι εμπλεκόμενοι φορείς (ΚΕΔΕ, Δήμοι, κεντρική εξουσία) να ελέγχουν και να ελέγχονται για τα πεπραγμένα τους.

KEDE«Πρέπει, είπε, να μπορεί ο πολίτης να μας ελέγχει. Καλές οι ωραίες κουβέντες. Όμως πιστεύω ότι πρέπει να μετρηθούμε και να αξιολογηθούμε. ΚΕΔΕ και Υπουργείο μπορούμε να φτιάξουμε δείκτες πάνω στους 17 θεματικούς στόχους του ΟΗΕ για το 2030!

Βελτιωνόμαστε σε επίπεδο ανακύκλωσης; Καταναλώνουμε λιγότερο νερό; Καταναλώνουμε λιγότερα καύσιμα; Λιγότερη ενέργεια;Φροντίζουμε για τη ζωή στο νερό και τη στεριά;

Όλα αυτά είναι δείκτες που σιγά-σιγά μπορούν να μπουν στην «καθημερινότητα» μας να και έτσι να μετρήσουμε και εμείς ως προς το τι κάνουμε ως Δήμοι, για να μπορέσουμε να γίνουμε καλύτεροι με κοινή συμμετοχή των πολιτών!

 

Οι πολίτες όταν βλέπουν έργα και έλεγχο, είναι μαζί μας, είναι δίπλα μας και μόνον έτσι οι κοινωνίες μας αλλάζουν», τόνισε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here