Αρχική Τεχνολογία Αυξήθηκαν κατά 125% οι αγορές μέσω Internet σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

Αυξήθηκαν κατά 125% οι αγορές μέσω Internet σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ

0
agores
Διαφήμιση

Οι Έλληνες ολοένα και περισσότερο προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω Internet, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ.

Είναι χαρακτηριστικό πως οι ηλεκτρονικές αγορές το 2010 έφθαναν το 18,4%, ενώ το 2019 ανήλθαν στο 41,5%. Κατά τη δεκαετία η αύξηση του ψηφιακού εμπορίου ήταν σταθερά ανοδική με εξαίρεση το 2016.

Αναλυτικά, οι διαδικτυακές αγορές:

  • το 2010 έφθασαν το 18,4%,
  • το 2011 το 23,6%,
  • το 2012 το 26,9%,
  • το 2013 το 27%,
  • το 2014 το 29,5%,
  • το 2015 το 33,8%,
  • το 2016 το 32,8%,
  • το 2017 το 36,4%,
  • το 2018 το 40,2% και
  • το 2019 το 41,5%.

Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, το 48,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων αγγίζει τα 99 ευρώ και κάτω, το 40,3% αγόρασε προϊόντα η αξία των οποίων κυμαίνεται από 100 έως 499 ευρώ ενώ το 11% αγόρασε προϊόντα ύψους 500 ευρώ και πάνω. Το 0,4% απάντησε «δεν γνωρίζω».

Την πρώτη θέση με διαφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες που αγοράστηκαν έχει η κατηγορία ένδυση, υπόδηση και αθλητικά ειδή με 61,7%, ακολουθεί η κατηγορία διαμονή σε καταλύματα με 36,5%, οι ηλεκτρονικές συσκευές καταγράφουν 26,8%, οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες 25,8%, η διατροφή, φαγητό σε πακέτο με 24,3%, τα οικιακά είδη συγκεντρώνουν 23,5%, τα φάρμακα και συμπληρώματα διατροφής σημειώνουν 23,1%, τα εισιτήρια για εκδηλώσεις 23%, τα εξαρτήματα και περιφερειακά Η/Υ 15,7% ενώ τα βιβλία μόλις 15,6%.

Διαφήμιση