Αρχική Προστασία - Αναπλάσεις Νέα και πιο λειτουργική η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης 112

Νέα και πιο λειτουργική η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης 112

0
112
Πρώτη δοκιμή του συστήματος συναγερμού πολιτών του Ευρωπαϊκού αριθμού κλήσεων 112. (EUROKINISSI/ ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)
Διαφήμιση

Τη νέα λειτουργία του Ευρωπαϊκού Αριθμού Κλήσης Εκτάκτων Αναγκών «112», παρουσίασε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Το σωστό μήνυμα στον σωστό αποδέκτη

mail (1)

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης επισήμανε ότι το σύστημα 112 θα είναι διαθέσιμο στο τέλος αυτής της χρονιάς και εξήγησε: “Αυτό δεν ήταν μία αυτονόητη συνθήκη, αν και προβλεπόταν στη σύμβαση. Χρειάστηκε να γίνουν πάρα πολλές πρόσθετες ενέργειες από μεριάς μας. Χρειάστηκε να έρθουμε σε επαφή με τους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων για να μπορέσει αυτό το σύστημα να λειτουργήσει στις συσκευές τους και, βεβαίως, υλοποιήσαμε ήδη την ενδιάμεση λύση ώστε να μην υπάρχει μόνο το μήνυμα εμπλουτισμένου περιεχομένου το 112, να προβλέπεται και ένα SMS για να μπορεί να φτάσει και να υπάρχει κάλυψη σχεδόν στο σύνολο του πληθυσμού. Από εκεί και πέρα, φυσικά αφού ολοκληρωθούν οι τεχνολογικές παρεμβάσεις, πλέον η ευθύνη βρίσκεται στους ειδικούς. Γιατί το θέμα δεν είναι μόνο η τεχνολογία. Η τεχνολογία είναι μέσο, όχι σκοπός. Το θέμα είναι να μπορείς να στείλεις το σωστό μήνυμα στο σωστό αποδέκτη, τη σωστή στιγμή. Και αυτό είναι μία δουλειά της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και του Γενικού Γραμματέα».

Άμεση πληροφόρηση

mail

Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς, επισήμανε ότι επιδίωξη είναι να δημιουργηθεί μία «πυραμίδα» η οποία κάτω από τον σωστό συντονισμό θα αποτελεί ένα αρραγές σύνολο που θα δρα πάνω στο τρίπτυχο «άμεσος εντοπισμός, άμεση πληροφόρηση, και άμεση κινητοποίηση». Το «νέο 112» υπηρετεί το πρώτο σκέλος, την άμεση πληροφόρηση, πρόσθεσε. “Θα μπορεί να ενημερώσει πολίτες σε πολύ στοχευμένες και συγκεκριμένες περιοχές αν αυτό κριθεί απαραίτητο”

Επίσης, για να προλάβει όπως είπε, τυχόν παρανοήσεις, διευκρίνισε ότι το νέο σύστημα δεν θα χρησιμοποιείται με το παραμικρό. “Τα νέο 112 είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια μας, στην υπηρεσία του πολίτη και της Πολιτικής Προστασίας. Η χρήση του όμως πρέπει να γίνεται με πολύ προσεκτικό τρόπο, όταν και μόνο κρίνεται απαραίτητο από τις αρχές, καθώς σε μία φυσική καταστροφή το πρώτο που πρέπει να λάβει κάποιος υπόψιν του είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, δηλαδή οι συντεταγμένες αντιδράσεις που πρέπει να υπάρχουν. Και σε αυτό καλούμε όλους να σταθούν αρωγοί στο έργο μας, προκειμένου να αποφεύγονται παρανοήσεις τόσο στο κομμάτι της ενεργοποίησης του 112 όσο και στη διαφύλαξη της ηρεμίας και της νηφαλιότητας των πολιτών τις κρίσιμες στιγμές».

Νέο ψηφιακό οικοσύστημα

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ υπογράμμισε ότι το νέο 112 ανήκει στα έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν την καθημερινότητα των πολιτών, δημιουργούν ένα νέο ψηφιακό οικοσύστημα και χτίζουν βήμα-βήμα την ψηφιακή Ελλάδα. “Ο Όμιλος ΟΤΕ, χάρη στην εμπειρία και την τεχνογνωσία του, είναι συνεργάτης επιλογής για μεγάλα έργα, όπως το 112. Με την τεχνολογία, φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους»

Υπενθυμίζεται ότι το έργο υλοποιείται από τον Όμιλο ΟΤΕ με υπεύθυνη έργου την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. με την συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης το οποίο έχει ως τελικό αποδέκτη προς χρήση την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

Διαφήμιση