Αρχική Επιχειρείν Σχέδιο εμπορικής αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο

Σχέδιο εμπορικής αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο

0
146989 type13262
Διαφήμιση

Στρατηγικό σχέδιο για την αναβάθμιση του «Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου Πλάκα-Μοναστηράκι», το οποίο αναμένεται να δώσει σημαντική προστιθέμενη αξία στην Αθήνα, ετοιμάζει το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ).

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, σε χθεσινή διευρυμένη σύσκεψη, τέθηκαν και επισήμως οι βάσεις για το έργο, τα οφέλη του οποίου παρουσίασε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου. Μίλησε για ένα ανοικτό εμπορικό κέντρο στην περιοχή Πλάκας, Μοναστηρακίου, για τις 1.000 και πλέον επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκεί, αλλά και για συνολική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης.

Το ΕΕΑ, όπως εξήγησε, θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου τη μελέτη που θα πραγματοποιηθεί τους αμέσως επόμενους μήνες, προκειμένου στη συνέχεια να αναζητηθούν οι απαιτούμενοι πόροι.

Ο εμπνευστής του έργου Νίκος Κογιουμτσής, Β’ αντιπρόεδρος του επιμελητηρίου, πρόεδρος της Επιτροπής Εμπόρων-Τουρισμού του Ε.Ε.Α. και μέλος της ΕΣΕΕ, ανέφερε ότι το «Ιστορικό Εμπορικό Κέντρο Πλάκα-Μοναστηράκι» θα δώσει σημαντική προστιθέμενη αξία στην Αθήνα και υπογράμμισε την ανάγκη κοινών και αποφασιστικών βηματισμών για να γίνει άμεσα πράξη.

Ιστορική εμπορική αξία

athina 32

Τους βασικούς άξονες του στρατηγικού σχεδιασμού, που θα ακολουθήσει, παρουσίασαν οι Θεόδωρος Καρυπίδης και Βασίλης Μπλέτσιος, στελέχη της εταιρίας που έχει αναλάβει την εκπόνηση του master plan, αναδεικνύοντας την ιστορική εμπορική αξία της περιοχής, αποτυπώνοντας τη σημερινή εμπορική κατάστασή της, υπογραμμίζοντας τα προβλήματα, και καταγράφοντας τις διαδικασίες και τις απαραίτητες παρεμβάσεις που πρέπει να λάβουν χώρα.

Νο1 αγορά

diadromes sto istoriko kentro tis athinas me aformi ena biblio 2.w hr

Στη διάρκεια της συζήτησης συμφωνήθηκε η στενή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων ομάδων, φορέων, ατόμων, ειδικών για να γίνει η Αγορά της Αθήνας Νο1 και το έργο αυτό να αποτελέσει πρότυπο και για άλλες πόλεις της χώρας.

Ακόμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Νικόλας Σωπύλης, στέλεχος ελληνικής start up επιχείρησης, παρουσίασε τη δυνατότητα εικονικής περιήγησης σε καταστήματα, η οποία θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στο συγκεκριμένο έργο.

Αντιμετώπιση παρεμπορίου

Επίσης, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή εξήγγειλε την πρόθεση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τη σύσταση, μέχρι τις αρχές του νέου έτους, ενός νέου φορέα για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου, ενώ ανέφερε ακόμη ότι για πρώτη φορά όλα τα κλιμάκια που συμμετέχουν στους ελέγχους θα μπορούν πλέον να κατάσχουν και όχι να δεσμεύουν προϊόντα. Επιπροσθέτως, θα δοθεί, όπως είπε η δυνατότητα στους φορείς όπως είναι οι Δήμοι, οι Περιφέρειες και το κεντρικό κράτος, όταν δεν διαθέτουν τις δυνάμεις, να παρεμβαίνουν σε θέματα ελέγχου και με ιδιωτικά σχήματα.

Διαφήμιση