Αρχική Ειδήσεις Μενού για να μην πεινάσεις ποτέ όταν κάνεις γυμναστική

Μενού για να μην πεινάσεις ποτέ όταν κάνεις γυμναστική

0
Διαφήμιση

Πλήρες σε πρωτεΐνες και θερμίδες, πραγματικά ιδανικό το ενδεικτικό μενού που θα διαβάσεις παρακάτω, αν έχεις υιοθετήσει ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής αυτό το διάστημα. Το αυστηρό μενού του είναι γεμάτο από τροφές που χαρίζουν ενέργεια και γι’ αυτό το λόγο επέλεξέ το αν δεν θες να πεινάσεις λεπτό!

Τροφές που επιτρέπονται: Βοδινό, χοιρινό, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά, πολλά όχι αμυλούχα λαχανικά (εκτός από τα καρότα), πολύ μικρές ποσότητες φρούτων (εκτός από μπανάνες), πολύ μικρές ποσότητες από γαλακτοκομικά προϊόντα και ξερά φασόλια.

Τροφές που απαγορεύονται: Δημητριακά, ψωμί, ρύζι και ζυμαρικά, καλαμπόκι, φασόλια γίγαντες, αρακάς, μεσαίες ή μεγάλες ποσότητες φρούτων και φρουτοχυμών, κατεργασμένη ζάχαρη (που βρίσκεται στα γλυκά).

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here