Αρχική Διατροφή - Προτάσεις Το healthy μενού του παιδικού πάρτυ

Το healthy μενού του παιδικού πάρτυ

0
pexels fu zhichao παιδικό παρτυ διατροφη
Διαφήμιση

Συντάκτες: Επιστημονική ομάδα Nutrimed

Όταν σκεφτόμαστε όλοι παιδικό πάρτυ, το πρώτο πράγμα που έρχεται αμέσως στο μυαλό μας είναι πατατάκια, τυροπιτάκια, λουκανοπιτάκια, τούρτα… ίσως ακόμα και το παιχνίδι, η μουσική και τα δώρα να έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

Η αλήθεια είναι πως εδώ και χρόνια τα παιδικά πάρτυ έχουν ταυτιστεί με τις διατροφικές ατασθαλίες των παιδιών. Γιατί, όμως, να είναι αυτά που χαλάνε το διατροφικό πρόγραμμα των παιδιών και να μην είναι μια ευκαιρία όταν είναι όλοι οι φίλοι μαζί να «παρασύρουν» ο ένας τον άλλον προς το καλύτερο διατροφικά;

Μπορεί για τους γονείς η σκέψη ότι πλησιάζουν τα γενέθλια του παιδιού να τους δημιουργεί μεγάλη χρονική αλλά και σωματική πίεση για όλες τις προετοιμασίες του πάρτυ, όμως, με τις κατάλληλες επιλογές μπορείτε να προσφέρετε στο παιδί σας ένα πάρτυ με ποικιλία και υψηλή θρεπτικά αξία στο… άψε σβήσε!

Επιλογή Νο1

Πάρτυ χωρίς τοστάκια-βόμβες δε γίνεται

και ίσως δεν υπάρχει λόγος και να γίνεται καθώς το τοστ μπορεί να αποτελέσει μια επιλογή για ενδιάμεσο γεύμα για τα παιδιά στην καθημερινή τους διατροφή και επιπλέον μπορεί να είναι και ένας τρόπος οι λιλιπούτιοι καλεσμένοι σας να καταναλώσουν λαχανικά.

Πώς μπορείτε να το φτιάξετε;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ψωμί πολύσπορο ή/και ολικής άλεσης, μαζί με κάποιο τυρί κατά προτίμηση χαμηλό σε λιπαρά και διάφορα λαχανικά όπως ροδέλες ντομάτας, φύλλο μαρουλιού κτλ. Για να δώσετε μια πιο μαλακή υφή στα τοστάκια μπορείτε να αλείψετε το ψωμί με μαλακή μαργαρίνη προκειμένου να αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε κάποια μαγιονέζα ή/και σως.

pexels ron lach 8657204

Επιλογή Νο2

Σουβλάκια… αλλιώτικα!

Και μόνο η λέξη σουβλάκι στα αυτιά των μικρών παιδιών μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό «δέλεαρ» για να τα καταναλώσουν. Ποιος είπε, όμως, ότι το σουβλάκι δεν μπορεί να είναι χειροποίητο και με ποικιλία γεύσεων…

Πώς μπορείτε να τα φτιάξετε;

Πάρτε καλαμάκια από τη σούπερ μάρκετ. Φτιάξτε σπιτικά κεφτεδάκια από την προηγούμενη ή προ-προηγούμενη κιόλας μέρα. Πλύνετε και κόψτε ντοματάκια και αγγούρια σε ροδέλες. Αναθέστε στους μικρούς του σπιτιού να βάζουν εναλλάξ σε κάθε καλαμάκι κεφτεδάκι, ντοματάκι και ροδέλα από αγγούρι και τα «μαμαδίστικα» σουβλάκια είναι έτοιμα!

Επιλογή Νο3


Ατομική πίτσα του… λεπτού!

Μπορεί η ιδέα να παραγγείλετε πίτσες να φαντάζει ονειρική λόγω έλλειψης χρόνου, όμως, τα υλικά και η ποιότητα του τελικού προϊόντος είναι πάντα αμφίβολα όταν παραγγέλνουμε απ’ έξω.

Καινούρια ερευνητικά δεδομένα έδειξαν ότι το φαγητό έξω, τόσο στα λεγόμενα fast food όσο όμως και σε εστιατόρια ξεπερνάει κατά πολύ τους υπολογισμούς μας σε θερμίδες. Άλλωστε, τα έχετε πάει τόσο καλά μέχρι τώρα, εδώ θα τα χαλάσετε;

Πώς μπορείτε να τη φτιάξετε;

Χρησιμοποιήστε ως βάση cream crackers σίτου. Αυτά συνδυάζουν τόσο την τραγανή υφή που τα παιδιά λατρεύουν όσο και την υψηλή θρεπτική αξία που οι μαμάδες αποζητούν. Βάλτε σε αυτά σάλτσα ντομάτας, γαλοπούλα κατά προτίμηση βραστή καθώς και τυρί χαμηλών λιπαρών και βάλτε τα στο φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί και πάρει χρώμα.

pexels daria shevtsova γλυκο

Και για γλυκό…

Κι αν μέχρι εδώ η προσπάθεια για ένα υγιεινό μενού έχει στεφθεί με γευστική επιτυχία από τους μικρούς σας καλεσμένους, τι μπορείτε να κάνετε με το γλυκό;

Μπορείτε να φτιάξετε μια τάρτα με βάση από μπισκότα τύπου πτι μπερ, κρέμα ζαχαροπλαστικής και διάφορα φρούτα όπως φράουλες, μύρτιλα, κομμάτια μπανάνας κτλ. Έτσι και τα κεράκια θα βρουν τη θέση τους στο πάρτυ αλλά και τα φρούτα θα κάνουν μια “guest” εμφάνιση!

Για όλα υπάρχουν λύσεις… και μάλιστα γρήγορες λύσεις! Αρκεί να εκπαιδεύσουμε τη σκέψη μας να αναζητά κάθε φορά πιο ισορροπημένες επιλογές και να έχουμε τη διάθεση και την όρεξη να τα υλοποιήσουμε!

 

Διαφήμιση
Προηγούμενο άρθροΚλίμακα 4 συναγερμού για πυρκαγιές – Τι πρέπει να κάνετε
Επόμενο άρθροΔεύτερη φάλαινα μήκους 10 μέτρων βρέθηκε στον Σηκουάνα (video)