Αρχική Επιχειρείν COSMOTE, VODAFONΕ και WIND στο πλευρό των πληγέντων στο Αρκαλοχώρι Κρήτης

COSMOTE, VODAFONΕ και WIND στο πλευρό των πληγέντων στο Αρκαλοχώρι Κρήτης

0
adrien Pvck4ScQH9E unsplash
Εικόνα: UNPLASH/adrien
Διαφήμιση

Οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας COSMOTE, VODAFONΕ και WIND με ανακοινώσεις τους γνωστοποιούν παροχές προκειμένου να διευκολύνουν την επικοινωνία στους πληγέντες από το σεισμό κατοίκους στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης. COSMOTE, VODAFONΕ και WIND εκτός του δωρεάν χρόνου ομιλίας που προσφέρουν στους σεισμόπληκτους της Κρήτης, αίρουν παράλληλα και όλες τις φραγέςεισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων.

Αναλυτικότερα:

COSMOTE

Η COSMOTE προκειμένου να διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της στην Κρήτη που επλήγησαν από τον σεισμό:

Στηρίζει τους συνδρομητές των περιοχών που επλήγησαν και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προχωρά στις παρακάτω ενέργειες:

  •  Προσφέρει δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και 15GB για χρήση Internet από το κινητό, σε όλους τους συνδρομητές κινητής-συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής- ιδιώτες και επιχειρήσεις, με ισχύ από σήμερα και για 15 ημέρες.
  • Επιπλέον, για τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, η COSMOTE αναστέλλει μέχρι και τις 15/10/21 κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις εν λόγω περιοχές.

Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων, μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS).

VODAFONE

Επίσης η VODAFONE σημειώνει ότι για να στηρίξει τους συνδρομητές της σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες “ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής που ζουν στις πληγείσες περιοχές της Κρήτης, θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από σήμερα και για 15 μέρες:

  • 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα
  • 20 GB

Επιπλέον, η Vodafone αναστέλλει τη διαδικασία είσπραξης οφειλών και φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των πληγεισών περιοχών έως τις 12 Οκτωβρίου 2021.

WIND Ελλάς

H WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στο Αρκαλοχώρι του Ηρακλείου Κρήτης, ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

  • πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
  • κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q

προσφέρεται από σήμερα και για δεκαπέντε (15) ημέρες, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) καθώς και 20GB.

Παράλληλα, η WIND σταμάτησε από την πρώτη στιγμή τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου για 30 ημέρες.

Τέλος, το κατάστημα της WIND στο Ηράκλειο είναι στη διάθεση των συνδρομητών, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η εταιρεία  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση.

Διαφήμιση