Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια Δ. Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ υλοποιεί φέτος ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής...

Δ. Φραγκάκης: Ο ΕΟΤ υλοποιεί φέτος ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής που έχουν γίνει ποτέ

0
ΓΓ ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης
ΓΓ ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Με καμπάνιες συνδιαφήμισης και εκστρατεία σε δεκάδες ψηφιακά διεθνή μέσα, ο ΕΟΤ υλοποιεί φέτος μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες προβολής της Ελλάδας σε Ευρώπη και Αμερική. Ενώ, η “σημερινή μέρα” αποτελεί την “αρχή ενός μαραθωνίου, με δυσκολίες και μεταβολές” που ξεπερνιούνται με “συλλογική δουλειά και αισιοδοξία”.

Τα παραπάνω εκτιμά, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης που παρουσίασε την Παρασκευή την καμπάνια προβολής της χώρας στο εξωτερικό και το νέο αφήγημα της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ, στο Delphi Economic Forum στο Ζάππειο Μέγαρο.

«Φέτος, ο ΕΟΤ υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες καμπάνιες προβολής της χώρας στο εξωτερικό. Είναι καμπάνια μακράς χρονικής διάρκειας, σε Ευρώπη και Αμερική, συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατομμυρίων ευρώ. Ειδικά οι συμφωνίες συνδιαφήμισης που έχουμε συνάψει με 18 μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και 78 tour operators θα ξεπεράσουν τα 10,5 εκατ. ευρώ. Την ίδια ώρα, για να στηρίξουμε το αφήγημά μας πραγματοποιούμε ήδη διαφημιστική εκστρατεία σε δεκάδες digital media και πλατφόρμες του εξωτερικού, συνολικού προϋπολογισμού 12,6 εκατ. ευρώ». 

Η στρατηγική που επελέγη, μετά την πρωτόγνωρη και παγκόσμια υγειονομική κρίση, βασίζεται  σύμφωνα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ: «στον εμπλουτισμό και την διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος μας. Πρόκειται –όπως είπε- για  ένα νέο αφήγημα που βασίζεται στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες-εμπειρίες και πάει πέρα από το κλασικό μοντέλο ήλιος – θάλασσα. Προβάλλουμε, πλέον, την Ελλάδα που τα έχει όλα όπως υποδηλώνει και το moto μας ‘’All You Want Is Greece’’», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ορόσημο για τη χώρα το άνοιγμα του τουρισμού

Ιόνια Νησιά

Το άνοιγμα του τουρισμού από σήμερα, ο κ Φραγκάκης το χαρακτήρισε ως: «ένα σημαντικό ορόσημο για την χώρα μας» και επεσήμανε: «Έχουμε δουλέψει πολύ μεθοδικά τους τελευταίους μήνες, προκειμένου να υλοποιήσουμε έναν οδικό χάρτη ασφαλούς ανοίγματος του τουρισμού μας. Οι εμβολιασμοί, τα τεστ, τα υγειονομικά πρωτόκολλα είναι πολύ σημαντικά όπλα για την επικείμενη τουριστική σεζόν. Έχουμε το σχέδιο και την κατάλληλη προετοιμασία προκειμένου να πάμε σταδιακά και προσεκτικά σε μία χρονιά ανάκαμψης το 2021. Η σημερινή μέρα είναι όμως και η αρχή ενός μαραθωνίου, με δυσκολίες και μεταβολές. Με συλλογική δουλειά και αισιοδοξία, όμως πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας

Όσον αφορά τον ρόλο του ΕΟΤ την φετινή περίοδο, ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού τόνισε: «Αναπόσπαστο μέρος του κυβερνητικού σχεδίου για τον τουρισμό είναι η προώθηση της χώρας μας στο εξωτερικό, την οποία υλοποιεί και φέτος ο ΕΟΤ. Είμαι υπερήφανος για όσα έχουμε καταφέρει αυτούς τους 14 μήνες της πρωτοφανούς κρίσης. Και είμαι περήφανος και για τα στελέχη του Οργανισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χωρίς τους οποίους δεν θα είχαμε καταφέρει τόσα πράγματα. Για μένα ο ρόλος του ΕΟΤ είναι να στηρίζει την χώρα ως προορισμό, να ενισχύει την τουριστική επιχειρηματικότητα, να συμβάλλει στην τόνωση της απασχόλησης και της τοπικής ανάπτυξης. Όσο περισσότερο συγκλίνουμε με την αγορά, τόσο πιο πετυχημένη θα είναι η δουλειά μας».

Να σημειωθεί ότι το 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, που ξεκίνησε τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 στο Ζάππειο Μέγαρο, φέτος πραγματοποιείται σε υβριδική μορφή. Στις εκδηλώσεις του συμμετέχουν περισσότεροι από 1000 ομιλητές από 42 χώρες, με φυσική και διαδικτυακή παρουσία. Σε μία σημαντική χρονιά για την Ελλάδα, σε συμβολικό επίπεδο, η φετινή διοργάνωση του Φόρουμ των Δελφών αγκαλιάζει θεματικά τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

 

 

Διαφήμιση