Αρχική Ελλάδα Τουρισμός: Άνοιγμα με ασφάλεια – Καμπάνια και υψηλές προσδοκίες

Τουρισμός: Άνοιγμα με ασφάλεια – Καμπάνια και υψηλές προσδοκίες

0
THEOHARIS
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Το πράσινο πιστοποιητκό και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ συνιστούν το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού με ασφάλεια και εγείρουν υψηλές προσδοκίες. Αυτά τόνισαν σε συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Τείχος ασφαλείας

Η τουριστική σεζόν ξεκινά αύριο με τείχος ασφαλείας και πέντε ζώνες άμυνας, ανέφερε ο κ. Θεοχάρης. “Βελτιωνόμαστε συνεχώς, ώστε να βγούμε νικητές” ανέφερε. Ο τουρισμός ανοίγει με:

  • Πρωτόκολλο εισόδου – πράσινο πιστοποιητικό (green pass). Όποιος επιθυμεί να ταξιδέψει προς και από τα νησιά (με εξαίρεση Λευκάδα, Εύβοια, Σαλαμίνα) ακτοπλοϊκώς η αεροπορικώς, θα πρέπει με την κράτηση του εισιτηρίου του να διαθέτει πιστοποιητικό εμβολιασμού (14 ημερών μετά τη δεύτερη δόση). Ή αρνητικό PCR τεστ 72 ωρών ή rapid/self test 24 ωρών. Ο έλεγχος  θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά από τις αεροπορικές και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες για όλους άνω των 5 ετών. Η δήλωση των self test θα γίνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. Όσοι προσέρχονται σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές για PCR ή rapid τεστ αντιγόνου θα πρέπει να ζητούν την ψηφιακή βεβαίωση με το αποτέλεσμα του τεστ.
  • Αφού φτάσει κάποιος θα υπάρχει υποβολή σε στοχευμένο έλεγχο  που διπλασιάζει τη δυναμική των τεστ. Επίσης, θα λειτουργεί πλέγμα ξενοδοχείων απομόνωσης (35). Εφόσον χρειαστεί και σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία.
  • Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων σε λεωφορεία, γιότινγκ, μαρίνες κ.λπ. με συμμάχους τους γιατρούς.
  • Επιτάχυνση εμβολιασμών με αποκορύφωνα τη Γαλάζια Ελευθερία. Ολα τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα έναντι του Covid-19 έως τέλος Ιουνίου.

Σύμφωνα με τον υπουργό, η Ελλάδα δείχνει να έχει ήδη ανακτήσει το 33% στον τουρισμό έως τώρα έναντι του 20% της υπόλοιπης Ευρώπης. Πρόκειται για το “αποτέλεσμα της συνεργασίας με τουρ οπερέιτορ σε Ευρώπη και Αμερική. Αλλά και της αύξησης των διεθνών απευθείας πτήσεων”. “Ξεκινάμε από την καμπάνια και το μάρκετινγκ και καταλήγουμε στον εμβολιασμό” ανέφερε. Ο κ. Θεοχάρης εκτιμά ότι τώρα είναι η ώρα “να αφήσουμε πίσω το μαύρο και να κάνουμε το γαλανό της πατρίδας μας το χρώμα της ελευθερίας”. Κεντρικοί στόχοι καθίστανται η ισχυροποίηση brand της χώρας και η επιμήκυνση της σεζόν.

Χρονιά μάχης η περσινή

“Δώσαμε μάχη να κρατηθεί ο τουρισμός” εξήγησε ο κ. Θεοχάρης. “Το 2020 ανοίξαμε με ασφάλεια. Κατακτήσαμε 20% των εσόδων του 2019”. Πολύτιμος αρωγός ήταν ο ΕΟΤ. Συνέβαλε στη διατήρηση της καλής φήμης της χώρας στο εξωτερικό. Σε εννέα μήνες δημιουργήθηκαν τέσσερις καμπάνιες, 16,6 εκατ. ευρώ. Από τον Απρίλιο του 2020 έως το Φεβρουάριο του 2021. Πρόκειται για “εξαιρετική κινητικότητα και παρακαταθήκη εν όψει της φετινής σεζόν”. “Το 2020 ήταν χρονιά επιβίωσης. Το 2021 είναι χρονιά ανάκαμψης”.

ISLAND
Εικόνα: UNSPLASH/ReimondKlavins

Ανθρωποκεντρική καμπάνια

Τη φετινή καμπάνια του ελληνικού τουρισμού παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ. Πρόκειται για ανθρωποκεντρική καμπάνια πέντε βίντεο. Ενός κεντρικού και τεσσάρων επιμέρους. Με τίτλο “All you want is Greece” (ό,τι θέλετε είναι η Ελλάδα), βασίζεται στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Η καμπάνια εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο περί μεθοδικού και ασφαλούς ανοίγματος του τουρισμού.

  • Πρώτος πυλώνας: Πρόκειται για το μακροπρόθεσμο σχέδιο προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Η καμπάνια αφήνει πίσω το παλαιό μοντέλο από το ήλιος και θάλασσα και εισαγάγει τις πολύπλευρες υπηρεσίες.
  • Δεύτερος πυλώνας είναι αυτή καθεαυτή η καμπάνια. Πρόκειται για ένα μεγαλύτερα προγράμματα. Με διάρκεια έξι μηνών, θα “τρέχει” τόσο στην αμερικανική όσο και την ευρωπαϊκή αγορά. Η επένδυσή της άγγιξε τα 22,9 εκατ. ευρώ.
  • Συνδιαφήμιση: Ο ΕΟΤ συνδιαφημίζεται, συνεργαζόμενος με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 τουρ οπερέιτορ.
  • Κλασική καμπάνια: Καλύπτει το 80% στοχευμένων ΜΜΕ εξωτερικού, με κόστος δαπάνης 12,3 εκατ. ευρώ
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Τα βίντεο, αλλά και έξυπνες λύσεις με ελληνική μουσική, κινούμενα σχέδια και άλλα ευρηματικά πεδία θα τρέχουν στα social media
  • Νέο πόρταλ visit.greece.gr: Λειτουργεί πιλοτικά από σήμερα και θα παρουσιαστεί τις επόμενες μέρες.
  • Πέντε διαφημιστικά σποτ: 60” το κεντρικό βίντεο και 4 άλλα θεματικά για θαλάσιο τουρισμό, ευεξία, υπαίθριες δραστηριότητες, ελληνική γαστρονομία.

Όπως τόνισε ο κ. Φραγκάκης, “ο ΕΟΤ αλλάζει”. Προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Στόχος του η στήριξη του τουρισμού και η αύξηση της απασχόλησης

“Ανοίγουμε πανιά”

“Τι είναι αυτό που θέλεις;”/Θέλεις να ζήσεις λίγο απ’ όλα ή ένα πράγμα στο έπακρο;/Όλα όσα θέλεις είναι ένα μέρος. Ένα μέρος κομμένο και ραμμένο για σένα./Όλα όσα θέλεις, είναι Ελλάδα.”

 

Διαφήμιση