Με εντυπωσιακά αφιερώματα, δύο από τα πλέον καταξιωμένα και δημοφιλή τουριστικά περιοδικά της Πολωνίας: “All Inclusive” και “TRAVELER” του National Geographic, προβάλλουν την Ελλάδα ως ιδανικό τουριστικό προορισμό για το φετινό καλοκαίρι.
Σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Πολωνίας, τo TRAVELER αφιέρωσε στην Ελλάδα ολόκληρο το τεύχος του μηνός Απριλίου, ενώ το All Inclusive προβάλλει τη χώρα μας, στο εξώφυλλο και σε πολυσέλιδο -εντός του τεύχους- αφιέρωμα.
All Inclusive
Το περιοδικό “All Inclusive” της Πολωνίας, κυκλοφόρησε με 15σέλιδο αφιέρωμα στην Ελλάδα, φιλοξενώντας άρθρα για τον τουρισμό πολυτελείας, αλλά και ειδική αναφορά από τον εκδότη στο editorial του περιοδικού. Επιπλέον, συμπεριέλαβε την χώρα μας, ως προορισμό για digital nomads σε άρθρο-αφιέρωμα στην παγκόσμια αυτή τάση.
Το περιοδικό απευθύνεται σε απαιτητικούς ταξιδιώτες με εισόδημα υψηλότερο από το μέσο όρο και τα άρθρα του αφορούν κυρίως πολυτελείς προορισμούς, εξωτικά μέρη, τουρισμό περιπέτειας, αναψυχή, πολιτισμό και μόδα. Το προφίλ των αναγνωστών είναι ηλικίας μεταξύ 25-49 ετών, που προτιμούν τα ποιοτικά και επώνυμα προϊόντα, επιλέγουν ακριβά καταλύματα και υπηρεσίες ενώ ταξιδεύουν περίπου 3-4 φορές τον χρόνο σε επαγγελματικά ταξίδια ή για διακοπές.
National Geographic Poland
H πολωνική έκδοση του National Geographic “TRAVELER” αφιέρωσε ολόκληρο το τεύχος Απριλίου στην Ελλάδα, υμνώντας την ομορφιά, την ποικιλομορφία, τη φύση, τα αξιοθέατα και την παράδοση 16 συνολικά ελληνικών προορισμών: Κρήτη, Ρόδος, Κως, Νίσυρος, Δελφοί, Τέμπη, Μετέωρα, Δωδεκάνησα, Σιθωνία, Πήλιο, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη, Ζάκυνθος, Αθήνα, Ύδρα και Αίγινα. Τα άρθρα αποτελούν έμπνευση για προγραμματισμό των διακοπών στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας. Περιέχουν, επίσης, πρακτικές συμβουλές για διαμονή, τοπική κουζίνα, μεταφορές και τουριστικά αξιοθέατα.
Σημειώνεται ότι, το περιοδικό “All Inclusive” διανέμεται δωρεάν στα μέλη του πολωνικού κοινοβουλίου και της κυβέρνησης, στους Πολωνούς ευρωβουλευτές, σε προέδρους εταιριών, τουριστικών επιμελητηρίων και τουριστικών οργανισμών και σε υπεύθυνους λήψης αποφάσεων των σημαντικότερων εταιριών στην Πολωνία. Το περιοδικό εκδίδεται 3-4 φορές τον χρόνο σε έντυπη έκδοση, ενώ η ιστοσελίδα του προβάλει παράλληλα το ίδιο υλικό.
Επιπλέον, η έντυπη έκδοση του περιοδικού «Traveler» έχει 219.000 αναγνώστες, ενώ η ηλεκτρονική έκδοση έχει 351.00 UU (unique users) και η σελίδα τους στο FB έχει 226.000 fans.
Δείτε και άλλα άρθρα σχετικά:
- Κορυφαία διάκριση στην Ελλάδα για τη διαχείριση της πανδημίας – Υπόδειγμα ασφαλούς ανοίγματος τουρισμού
- ΕΟΤ: Αιγίδα σε διαδικτυακές εκδηλώσεις προβολής της Κρήτης και της Θεσσαλονίκης
- Ρωσία: Σε αναμονή διακοπών στην Ελλάδα με δύο προϋποθέσεις
- 7ο Travel Trade Athens: H Αθήνα προβάλλεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά – Φώτο
- H λίστα με τα 10 κορυφαία ελληνικά νησιά από το βρετανικό Family Traveler