Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια 7ο Travel Trade Athens: H Αθήνα προβάλλεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά –...

7ο Travel Trade Athens: H Αθήνα προβάλλεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά – Φώτο

0
Omonoia
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής βρέθηκε ο προορισμός της Αθήνας, μέσω της διοργάνωσης του 7ου Travel Trade Athens, όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της ελληνικής πρωτεύουσας. Ενώ, παράλληλα ο Κώστας Μπακογιάννης τόνισε κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, στο πλαίσιο του Travel Trade Athens, ότι “το τουριστικό προϊόν της Αθήνας προσαρμόζεται και εξελίσσεται”.

Μέσω της διοργάνωσης-θεσμού, που υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), η ελληνική πρωτεύουσα “απευθύνθηκε” σε βασικές αγορές– στόχους από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία.

Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών (19 και 20 Απριλίου) του Travel Trade, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την “επόμενη μέρα” της τουριστικής βιομηχανίας.

Academy

Κ. Μπακογιάννης: “Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που θα προσελκύσουν τον τουρισμό”

Παράλληλα, ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης τόνισε, κατά τη διάρκεια υβριδικής συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο πλαίσιο του 7ου Travel Trade Athens, τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, ειδικά σε μία περίοδο που οι επαγγελματίες του Τουρισμού αντιμετωπίζουν τις σκληρές επιπτώσεις της πανδημίας.

Σημειώνεται ότι στη συνέντευξη συμμετείχαν και ο Πρόεδρος της Aegean Airlines Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων Tim Fairhust και η Πρόεδρος της ΕΑΤΑ Μελίνα Δασκαλάκη.

TravelTrade2021 3

Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος Αθηνών αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πόλη, αποδεικνύοντας ότι η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει τον προορισμό στην ολότητά του.

“Για τον Δήμο των Αθηναίων, η καθημερινότητα της πόλης συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό. Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας. Άρα, δεν επενδύουμε στον τουρισμό για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την πόλη αλλά το αντίστροφο. Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό“, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Αθηναίων.

Acropolis

Μεγάλες προοπτικές για την Αθήνα

Από την πλευρά του, ο Ευτύχιος Βασιλάκης, τόνισε, “συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να επενδύουμε στην προοπτική και την ελκυστικότητα της Αθήνας, ενώ ο Γιάννης Παράσχης, επισήμανε ότι “στην εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε και εντείνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας για τη συντονισμένη και ασφαλή επανεκκίνηση των αερομεταφορών και του τουρισμού της πόλης μας, προσθέτοντας μάλιστα ότι “η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ο “έξυπνος” ψηφιακός μετασχηματισμός και η καινοτομία είναι στρατηγικοί άξονες αυτής της συλλογικής προσπάθειας για την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη της Αθήνας μας στην μετά-COVID εποχή“.

Στη συνέχεια ο Tim Fairhust, τόνισε ότι “βρισκόμαστε πολύ κοντά στο να επιτύχουμε την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των ταξιδιωτών”, και υπογράμμισε ότι η “ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που υιοθέτησε η Αθήνα καθώς και η σημασία που αποδίδει η Ελλάδα εν γένει στον τουρισμό, θέτουν τις σωστές βάσεις για τη βιώσιμη τουριστική ανάκαμψη και την πλήρη επανεκκίνηση της οικονομίας“.

Από την πλευρά της ΕΑΤΑ, η Μελίνα Δασκαλάκη επισήμανε: “Η Αθήνα προετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα επόμενα χρόνια μεγάλα διεθνή συνέδρια, που στο σύνολό τους θα βασίζονται σε βιώσιμες πρακτικές. Το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων, όλο αυτό το διάστημα εργάζεται δυναμικά για να προσελκύσει νέα συνέδρια στην πόλη, επενδύοντας στη διοργάνωση των “green meetings“, που σχεδιάζονται και υλοποιούνται με στόχο να μην επιβαρύνουν στο ελάχιστο το περιβάλλον. Η Αθήνα έχει τα εφόδια να αποτελέσει πρότυπο “πράσινης εμπειρίας” ανάμεσα σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις”.

Athens

Μάιο και Ιούνιο τα ταξίδια εξοικείωσης

Καθώς οι ισχύουσες ταξιδιωτικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στους ξένους συμμετέχοντες να επισκεφθούν την Αθήνα κατά τη διάρκεια της διήμερης διοργάνωσης, τα ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό μετατέθηκαν για τον Μάιο και τον Ιούνιο.

Στόχος είναι οι φιλοξενούμενοι επαγγελματίες να γνωρίσουν από κοντά τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τις υποδομές της πόλης για τη διοργάνωση φυσικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων τα επόμενα χρόνια στην πρωτεύουσα. Ήδη, πάντως, οι ξένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να “περιηγηθούν” μέσα από δύο διαδικτυακές ξεναγήσεις στα σημαντικότερα ιστορικά αξιοθέατα της πόλης.

Στο φετινό Travel Trade Athens, δόθηκε έμφαση και στην επιμόρφωση στελεχών του ελληνικού τουρισμού. Σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς πραγματοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργικών workshops, με διαφορετικές θεματικές, στα οποία είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος περισσότερα από 100 στελέχη του τουριστικού κλάδου από την Ελλάδα.

 

Διαφήμιση