Αρχική COVID-19 Ποιοι Ευρωπαίοι είναι οι περισσότερο αγχωμένοι

Ποιοι Ευρωπαίοι είναι οι περισσότερο αγχωμένοι

0
Κατάθλιψη - Άγχος - Ψυχολογία
Διαφήμιση

Σύνταξη: ecozen.gr

Οι Ιρλανδοί είναι οι πιο αγχωμένοι καταναλωτές στην Ευρώπη. Τον τίτλο της πρωτιάς κατακτούν για δεύτερη φορά σε τρεις μήνες. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία νέας έρευνας της Deloitte Ireland.

Τα επίπεδα άγχους αυξήθηκαν κατά 15% μεταξύ των Ιρλανδών καταναλωτών σε σύγκριση με μία προηγούμενη έρευνα της εταιρείας πριν από ένα μήνα.

Η εμπιστοσύνη τους για αγορές μέσα στα καταστήματα έχει μειωθεί 12% τις τελευταίες εβδομάδες, λόγω του τρίτου κύματος Covid-19.

Οι επόμενοι πιο αγχωμένοι πολίτες στην Ευρώπη είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο, ακολουθούμενο από την Ιταλία και την Πολωνία.

Τα πιο πρόσφατα δεδομένα συγκεντρώθηκαν μεταξύ 30 Δεκεμβρίου και 6 Ιανουαρίου. Αμέσως μετά την αύξηση των κρουσμάτων Covid-19 και την επιστροφή της χώρας σε πλήρεις περιορισμούς επιπέδου 5.

koronoios 3

Οι πηγές άγχους

  • 84% Covid-19.
  • 40% οικονομική κατάσταση.
  • 28% κατάσταση εργασίας.

Η μηνιαία έρευνα από την παγκόσμια εταιρεία συμβούλων παρακολουθεί τη στάση των Ιρλανδών καταναλωτών απέναντι στην προσωπική ευημερία, τις οικονομικές ανησυχίες, τα ταξίδια και τη φιλοξενία, τις μεταφορές και το λιανικό εμπόριο.
Τα αποτελέσματα βασίζονται σε έρευνα 1.000 ατόμων και συγκρίνονται σε 19 χώρες.

Ανησυχίες σε αύξηση και μείωση

  • Η ανησυχία για την προσωπική τους σωματική ευεξία μειώθηκε κατά 1% σε 52%.
  • Η ανησυχία για την υγεία των μελών της οικογένειάς τους αυξήθηκε κατά 3% σε 66%.
  • Οι ανησυχίες σχετικά με την επιστροφή στο χώρο εργασίας αυξήθηκαν κατά 5% έως 37%.
  • Η ανησυχία για την απώλεια θέσεων εργασίας μειώθηκε ελαφρά κατά 1% σε 31%.

κορονοϊός

Δαπάνες και εμπιστοσύνη

  • Η εμπιστοσύνη στη χρήση προσωπικών υπηρεσιών μειώθηκε κατά 9% σε 47%.
  • Περίπου το 32% είπε ότι θα αισθανόταν ασφαλές να πηγαίνουν σε ένα εστιατόριο.
  • Η εμπιστοσύνη για ψώνια στο κατάστημα μειώθηκε κατά 12% σε 52%.
  • Υπήρξε μείωση 8% στην πρόθεση να δαπανήσουν για επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.
  • Μείωση 26% στην πρόθεση δαπανών για είδη παντοπωλείου μετά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Μειώσεις καταγράφηκαν επίσης στην πρόθεση δαπανών σε είδη διακριτικής ευχέρειας, όπως ρούχα και υποδήματα (-42%), εστιατόρια και takeaways (-40%) και αλκοόλ (-39%).

Ανησυχίες για την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων

Καθώς το μη απαραίτητο λιανικό εμπόριο αναγκάστηκε και πάλι να κλείσει εν μέσω αυξανόμενου αριθμού περιπτώσεων Covid-19, το 51% των Ιρλανδών είπε ότι ανησυχούν περισσότερο για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, τώρα που κάνουν αγορές διαδικτυακά.

αεροδρόμιο κορονοϊός

Ταξίδια και διαμονή

  • Μείωση κατά 19% στην προθυμία των καταναλωτών να δαπανήσουν για ταξίδια.
  • Πτώση 11% σε όσους σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες.
  • Η εμπιστοσύνη στη διαμονή στα ξενοδοχεία μειώθηκε. Περίπου 47% πιστεύουν ότι δεν είναι ασφαλής η διαμονή σε ξενοδοχείο αυτήν τη στιγμή. Ποσοστό αυξημένο 3% από την προηγούμενη έρευνα.
  • Η εμπιστοσύνη στα αεροπορικά ταξίδια μειώθηκε κατά 5%.

Τρόποι μετακίνησης

Αυξήσεις σημειώθηκαν σε εκείνους που σκοπεύουν κατά τους επόμενους τρεις μήνες να περιορίσουν:

  • Τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς 66%. Στο +5%, από την προηγούμενη έρευνα.
  • Τις υπηρεσίες μεταφοράς 58%, αύξηση 3% από την προηγούμενη έρευνα.
  • Αύξηση 6% σημειώθηκε επίσης σε όσους επιθυμούν να αγοράσουν το επόμενο όχημα τους από το διαδίκτυο.
Διαφήμιση