Αρχική Μεταφορές Nέα προγράμματα δρομολόγησης οχημάτων στην Θεσσαλονίκη

Nέα προγράμματα δρομολόγησης οχημάτων στην Θεσσαλονίκη

0
Θεσσαλονίκη

Σύνταξη: ecozen.gr

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο σχεδιασμός ενός νέου προγράμματος δρομολόγησης οχημάτων στην Θεσσαλονίκη, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές με στόχο να εξαλειφθούν τα φαινόμενα συνωστισμού. Ενώ την ίδια στιγμή, μάλιστα προγραμματίζεται η προώθησή του από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και τον ΟΑΣΘ, σε συνεργασία και με τους άλλους παρόχους αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη (τέσσερα ΚΤΕΛ).

Το έργο του ΟΣΕΘ για εμπλουτισμό του προγράμματος των δρομολογίων αναμένεται να κυλήσει αβίαστα, καθώς σε λίγες εβδομάδες ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να φτάσει στα περίπου 530 οχήματα.

Υπενθυμίζεται ότι, τον Δεκέμβριο του 2019 που ανέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ, τα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, ήταν μόλις και μετά βίας 320. Από τότε μέχρι σήμερα υπήρξε αύξηση των λεωφορείων, καθώς πλέον κινούνται στους δρόμους περισσότερα από 450.

bus

Η ενίσχυση των δρομολογίων, μέσω ενός προγράμματος το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού, αναμένεται σε σχεδόν όλες τις λεωφορειακές γραμμές, με έμφαση σε αυτές που εξυπηρετούν τη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα.

Ενδεικτικά, προσπάθειες αποσυμφόρησης θα γίνουν για τις γραμμές:

  • 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός)
  • 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους)
  • 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους)
  • 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές)
  • 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου)
  • 26 (Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας)
  • 27 (Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο)
  • 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους)
  • 32 (Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους)
  • 34 (Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους) κ.ά.

Γ. Καλογερούδης: ” Ο στόχος επετεύχθη σε μεγάλο βαθμό”

«Πριν από 13 μήνες, οπότε και αναλάβαμε τη διοίκηση του ΟΣΕΘ, πρωταρχικός μας στόχος ήταν η σημαντική αύξηση του στόλου των λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά στη Θεσσαλονίκη. Με την αμέριστη βοήθεια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και με την άριστη συνεργασία με τους παρόχους, ο στόχος αυτός επετεύχθη σε μεγάλο βαθμό. Βέβαια, αναμένεται να ενταχθούν στον ΟΑΣΘ τις επόμενες ημέρες επιπλέον οχήματα, τόσο από τη μίσθωση με leasing, όσο και από το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιάννης Καλογερούδης.

Γ. Τόσκας: “Να μην συνωστίζονται οι επιβάτες”

«Η αύξηση του στόλου είναι πράγματι εντυπωσιακή και πλέον είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε σχεδιασμό και βελτιώσεις του προγράμματος των δρομολογίων ώστε, όταν θα έχουμε χαλάρωση των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας, οι επιβάτες να μην συνωστίζονται. Ταυτόχρονα, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και προχωρούμε σε ενέργειες για τις μελέτες ενός ενιαίου, αυτόματου συστήματος κομίστρου, αλλά και για την ένταξη, μετά από πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περί των 100 ηλεκτρικών λεωφορείων μέσα στην επόμενη διετία», υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.

Διαφήμιση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here