Αρχική COVID-19 Πως μπορείτε να ανακουφιστείτε από το άγχος του Covid-19

Πως μπορείτε να ανακουφιστείτε από το άγχος του Covid-19

0
φύση

Η επαφή με την φύση βοηθά να διώξουμε το άγχος από το Covid-19. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα από το Βρετανικό Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας.

Ο θετικός αντίκτυπος στην ψυχική ευεξία των ανθρώπων

  • Tο 62% των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου βρήκαν ανακούφιση από το άγχος του Covid-19 κάνοντας μια βόλτα, στην φύση.
  • Σχεδόν το 50% θεωρούν ότι περνώντας χρόνο σε χώρους πρασίνου βοηθούνται να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο άγχος από την πανδημία.

Ακόμα κι αν η βόλτα έχει λίγο περπάτημα, έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική ευεξία των ανθρώπων.

Η σχέση των πράσινων χώρων με την ψυχική υγεία

φύση

Αν και η επιστήμη δεν έχει ακόμη ανακαλύψει γιατί η φύση είναι τόσο θεραπευτική, η έρευνα υποστηρίζει τα ευρήματα πολλών προηγούμενων μελετών.
Αυτά δείχνουν μια σχέση μεταξύ της πρόσβασης στον πράσινο χώρο και του μειωμένου κινδύνου προβλημάτων ψυχικής υγείας.

Υπό το φως της μελέτης, το Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας συνεργάστηκε με το WWF για να κυκλοφορήσει ένα βιβλίο ψυχικής υγείας.

Διαβάστε επίσης:  ΕΟΔΥ: 50 νέα κρούσματα -κανένας θάνατος

Ο οδηγός «Thriving With Nature»

Πως μπορείτε να ανακουφιστείτε από το άγχος του Covid-19

Ο οδηγός «Thriving With Nature», διερευνά αυτή τη σχέση μεταξύ του φυσικού κόσμου και της ψυχικής μας ευεξίας.

Εξετάζει πώς η φύση μπορεί να υποστηρίξει τη θετική ψυχική ευεξία. Και εξετάζει πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τη φύση σε αντάλλαγμα.

«Τα οφέλη σχετίζονται συχνά με το πώς οι αισθήσεις, μας συνδέουν με το περιβάλλον, λέει. Από τα σχήματα στη φύση, τις μυρωδιές. Η φύση και βοηθά το μυαλό μας να ξεκουραστεί».

Οι δύο οργανισμοί ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να βρουν ξεκούραση και ανακούφιση στους χώρους πρασίνου που έχουν στη διάθεσή τους.

Το Thriving With Nature Guidebook έχει εποχιακές προτάσεις για δραστηριότητες. Όπως η καλλιέργεια του φαγητού σας και η «πράσινη άσκηση» με το ποδήλατο. Ή το περπάτημα σε έναν καταπράσινο χώρο.

Παράλληλα με πρακτικές προτάσεις. Διαθέτει επίσης τεχνικές που βοηθούν στο άγχος ενθαρρύνοντας σας να δώσετε προσοχή σε ότι μπορείτε να δείτε, να ακούσετε, να αισθανθείτε, να δοκιμάσετε και να μυρίσετε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here