Αρχική Μεταφορές ΟΑΣΘ: 10.000.000 ευρώ απώλειες λόγω κορωνοϊού

ΟΑΣΘ: 10.000.000 ευρώ απώλειες λόγω κορωνοϊού

0
ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ
Διαφήμιση

Μεγάλη τρύπα της τάξεως των 8 με 10 εκατ. ευρώ στα οικονομικά του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) καταγράφηκε λόγω του lockdown. Αυτό ανέφερε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας σε συνέντευξη στο Radio North 98.

Ωστόσο, ταυτόχρονα δήλωσε αισιόδοξος: “Μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στα έξοδα μας χάρη στο υπουργείο Οικονομικών και υπουργείο Μεταφορών που δείχνουν εμπράκτως την στήριξή τους στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης,” είπε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας ότι τα έσοδα του ΟΑΣΘ την περίοδο της καραντίνας πρακτικά μηδενίστηκαν. “Την περίοδο από τα μέσα Μαρτίου μέχρι τις αρχές Μαΐου που άρχισε σταδιακά η επαναφορά, ο Οργανισμός είχε έσοδα της τάξης των 200.000 ευρώ”.

Έλεγχος 50 νέων οχημάτων

ΟΑΣΘ: 10.000.000 ευρώ απώλειες λόγω κορωνοϊού

Πρόσθεσε επίσης ότι τις επόμενες ημέρες ομάδα εμπειρογνωμόνων του ΟΑΣΘ και του Δήμου Θεσσαλονίκης θα μεταβεί στην Λειψία για να ελέγξει τα 50 οχήματα που θα προμηθευτεί ο Δήμος για να τα παραχωρήσει στον Οργανισμό.

Ο ίδιος σημείωσε ότι μόλις την προηγούμενη Παρασκευή ολοκληρώθηκε το τελευταίο βήμα για την ανάταξη του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, με την ολοκλήρωση -«επιτυχώς»- του διαγωνισμού για την μίσθωση αστικών λεωφορείων.

Στο τέλος της εβδομάδας θα προχωρήσουν οι διαδικασίες αποσφράγισης των προσφορών, με στόχο στα τέλη Ιουλίου να έχει ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία σύμφωνα με τις προθεσμίες του νόμου, ώστε να σταλεί ο φάκελος για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο. “Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι στα τέλη Αυγούστου θα έχουμε σύμβαση και θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε λεωφορεία” εξήγησε.

Άλλο τοπίο αστικής συγκοινωνίας

ΜΜΜ - Θεσσαλονίκη - ΟΑΣΘ

Στόχος, όπως είπε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, είναι η σταδιακή ενσωμάτωση των λεωφορείων η οποία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου ώστε ο συνολικός αριθμός τους να ξεπεράσει τα 500: “Στόχος είναι να φτάσουμε στα επίπεδα του 2014 και να αφήσουμε το πρόβλημα με τις αστικές συγκοινωνίες πίσω μας οριστικά. Τότε εκτελέστηκαν τα περισσότερα οχηματοχιλιόμετρα και τα έσοδα του Οργανισμού μόνο από εισιτήρια και κάρτες ανέρχονταν σε 55.000.000 ευρώ. Μετά τα τέλη του 2022 θα συζητάμε για ένα άλλο τοπίο αστικής συγκοινωνίας καθώς παράλληλα με τις προσπάθειες ανάταξης του ΟΑΣΘ σχεδιάζονται και οι αστικές συγκοινωνίες της επόμενης ημέρας”.

Δείτε ΕΔΩ τη συνέντευξη.

Διαφήμιση