Αρχική Μεταφορές Δήμος Αθηναίων: STOP στην αντικοινωνική στάθμευση

Δήμος Αθηναίων: STOP στην αντικοινωνική στάθμευση

0
Δήμος Αθηναίων: STOP στην αντικοινωνική στάθμευση
Διαφήμιση

Τέλος στην παράνομη και αντικοινωνική στάθμευση μπροστά ή πάνω στις ράμπες που διευκολύνουν την πρόσβαση ατόμων με αναπηρία, αλλά και συνολικά των πεζών, επιχειρεί να βάλει ο Δήμος Αθηναίων, τοποθετώντας ειδική σήμανση σε 200 και πλέον σημεία του κέντρου και άλλων περιοχών τη πόλης.

Ελεύθερες ράμπες

Δήμος Αθηναίων: STOP στην αντικοινωνική στάθμευση

Οι ράμπες, ειδικά σε μια πόλη δύσκολη και δύσβατη όπως είναι η Αθήνα, όπου ακόμη και τα πεζοδρόμια είναι συχνά κατεστραμμένα και γεμάτα “παγίδες”, είναι πολύτιμες για την μετακίνηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα αλλά και γονέων με καροτσάκια. Τα σταθμευμένα αυτοκίνητα που εμποδίζουν την πρόσβαση, συνιστούν ένα ακόμη δείγμα έλλειψης στοιχειώδους σεβασμού, που δυστυχώς χαρακτηρίζει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον δημόσιο χώρο εν γένει.

«Θέλουμε η μετακίνηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα και η πρόσβασή τους στην Αθήνα, να είναι πραγματική και πρακτική. Κάνουμε παρεμβάσεις που δημιουργούν μία Αθήνα πιο ανοιχτή, πιο ανθρώπινη. Μία πόλη που όταν λέει ότι δεν αποκλείει κανέναν, το εννοεί» επισήμανε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης με αφορμή το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Ειδική σήμανση

Δήμος Αθηναίων: STOP στην αντικοινωνική στάθμευση

Το πρόγραμμα που βρίσκεται σε εξέλιξη περιλαμβάνει τον έντονο και εμφανή χρωματισμό με ειδική σήμανση (κίτρινα εικονίδια) της ασφάλτου, στα σημεία που υπάρχουν ράμπες έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να αντιλαμβάνονται πιο εύκολα ότι δεν πρέπει να σταθμεύουν εκεί τα οχήματα τους καθώς εμποδίζουν την διέλευση.

Ήδη ο Δήμος Αθηναίων έχει προχωρήσει στην σήμανση 200 σημείων και στα επτά Δημοτικά Διαμερίσματα (ενδεικτικά σε περιοχές όπως το Εμπορικό Τρίγωνο, η Πλάκα, το Κουκάκι, το Παγκράτι, ο Άγιος Θωμάς, το Κολωνάκι, η Πλατεία Αμερικής, η Πλατεία Κολιάτσου, ο Κολωνός, η Αγία Βαρβάρα και η Πλατεία Κανάρη). Η παρέμβαση προοδευτικά θα περιλάβει ακόμη μεγαλύτερα τμήματα της πόλης με στόχο να εφαρμοστεί όπου είναι αναγκαίο στο πλαίσιο της συνολικής προσπάθειας για ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας.

Διαφήμιση