Αρχική Διάφορα Λεωφορειολωρίδες: Τέλος στις παραβάσεις βάζει ο ΟΑΣΑ

Λεωφορειολωρίδες: Τέλος στις παραβάσεις βάζει ο ΟΑΣΑ

0
lorida

Στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας, μέτρο που είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια, προχωρά ο ΟΑΣΑ με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ.

Ο οργανισμός φιλοδοξεί να περιορίσει με αυτό τον τρόπο τη διάρκεια των δρομολογίων ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα δρομολόγια ανά βάρδια.

52,3 χιλιόμετρα

leoforeioloridesthess

Οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα. Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ είναι σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής, οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ. Μάλιστα κάποιες λεωφορειολωρίδες, όπως στην Ιερά Οδό ή στη Χαριλάου Τρικούπη, χρησιμοποιούνται για στάθμευση με αποτέλεσμα, μόνο 10 χιλιόμετρα από τα 52,3 να λειτουργούν κανονικά.

1.209 ευρώ για φωτογραφίες

Με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων. Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Δωρεάν μετακίνηση ενστόλων

Επίσης, η σύμβαση μεταξύ ΟΑΣΑ και Ελληνικής Αστυνομίας που αφορά τη δωρεάν μετακίνηση των ένστολων με την παράλληλη αστυνόμευση του μετρό και των λεωφορειολωρίδων από την Αστυνομία και την Τροχαία, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά.

Συντήρηση

29 paravaseis leoforeiolorides

Ο ΟΑΣΑ έχει υπογράψει την άνοιξη σύμβαση για έναν χρόνο με εταιρεία για την ανάθεση «Συντήρησης συστημάτων καταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων». Ο έλεγχος και η συντήρηση του εξοπλισμού παρακολούθησης περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την αναλυτική έκθεση με φωτογραφίες της αυτοψίας από κάθε σημείο ανά έξι μήνες. Παράλληλα, προβλέπει οπτικό έλεγχο του εσωτερικού της εγκατάστασης του στύλου/καμπίνας αλλά και του εξωτερικού πίνακα ρευματοδότησης, έλεγχο της τροφοδοσίας του στύλου, των αισθητήρων και των καλωδιώσεων εντός πεζοδρομίων, συντήρηση και καθαρισμό του ειδικού μηχανισμού του στύλου.

Πηγή: Καθημερινή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here