Αρχική Τουρισμός - Ταξίδια TUI AUSTRIA: Οι Αυστριακοί ταξιδεύουν κατά προτίμηση στην Ελλάδα

TUI AUSTRIA: Οι Αυστριακοί ταξιδεύουν κατά προτίμηση στην Ελλάδα

0
Πάργα, Ελλάδα
Διαφήμιση

Η Ελλάδα φαίνεται να είναι ο αγαπημένος τουριστικός προορισμός των Αυστριακών, σύμφωνα με τον τουριστικό όμιλο TUI AUSTRIA, ο οποίος έδωσε σήμερα, 26 Ιουνίου 2019, στη δημοσιότητα δελτίο Τύπου με τίτλο «TUI AUSTRIA – ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019: «Οι Αυστριακοί ταξιδεύουν κατά προτίμηση στην Ελλάδα».

Σύμφωνα με τον TUI AUSTRIA η μέση διάρκεια διακοπών των Αυστριακών ανέρχεται σε 8,8 ημέρες και ο μέσος όρος δαπάνης για αγορά ταξιδιωτικού πακέτου σε 2.380 €.

Εστιάζοντας στους δημοφιλέστερους προορισμούς των Αυστριακών, είναι ιδιαίτερα εμφανής η προτίμηση σε χώρες της Μεσογείου (πάνω από το 50% όλων των κρατήσεων της TUI) με πρώτη την Ελλάδα ενώ ακολουθούν Ισπανία και Τουρκία.

Σειρά κατάταξης:

  1. Ελλάδα
  2. Ισπανία
  3. Τουρκία
  4. Ιταλία
  5. Αίγυπτος
  6. Κροατία
  7. Κύπρος

Σε roadshows δύο γερμανικών T.Os ο ΕΟΤ

Αμβούργο

Στο πλαίσιο της εθνικής τουριστικής πολιτικής για υλοποίηση δράσεων δημοσίων σχέσεων με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και τουρισμό 365 μέρες το χρόνο, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας συμμετείχε σε roadshows που διοργάνωσαν τις προηγούμενες ημέρες δύο από τους κυριότερους γερμανικούς T.Os.

Συγκεκριμένα, στις 11, 12 και 13 Ιουνίου έλαβε μέρος σε εκδηλώσεις του Τ.Ο Schauinsland-Reisen, που πραγματοποιήθηκαν στο Bad Zwischenahn, στην Βρέμη και στο Αμβούργο, αντιστοίχως, ενώ στις 18, 19 και 24 Ιουνίου συμμετείχε σε ενημερωτικά events του Τ.Ο FTI Touristik, τα οποία διοργανώθηκαν, αντίστοιχα, στην Βρέμη, το Ανόβερο και τη Δρέσδη. Στις εκδηλώσεις αυτές συμμετείχαν ανά πόλη περίπου 60 εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων που συνεργάζονται με τους συγκεκριμένους T.Os, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν διεξοδικά από την αναπληρώτρια προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας κα Αρετή Πρίνου για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών για όλο το χρόνο.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν, επίσης, το info desk της Ελλάδας, όπου τους δόθηκαν πληροφορίες και τους διανεμήθηκε έντυπο προωθητικό υλικό, ενώ σε έναν νικητή κλήρωσης ανά πόλη προσφέρθηκαν ως φιλοφρονητικό δώρο ελληνικά κρασιά, πάνινο σακίδιο ώμου και πετσέτα με το λογότυπο του ΕΟΤ.

Δείτε επίσης: Ο EOT στο «Aspire’s Leaders Luxury Summit»

Διαφήμιση