Αρχική Ειδήσεις 4 απλοί κανόνες για να χάσετε κιλά

4 απλοί κανόνες για να χάσετε κιλά

0

Αποτελεί πλέον …παράδοση, αυτή την εποχή να ξεκινούν οι πρώτες προσπάθειες να χάσουμε περιττά κιλά και πόντους. Οι παγίδες είναι πολλές και η κούραση άνευ αποτελέσματος εξασφαλισμένη. Τουλάχιστον, στη περίπτωση που δεν δούμε την υπόθεση «χάνω κιλά» ως μια διαδικασία αλλαγής σε ένα πιο υγιές μοντέλο ζωής καθόλου ταυτισμένο με στερήσεις. Οι κανόνες είναι απλοί και είναι μόλις τέσσερις.

1.Τρώτε συνειδητά

Αρκετές φορές τα περισσότερα γεύματά μας τα κάνουμε είτε στο «πόδι» καθώς βιαζόμαστε να κάνουμε κάτι άλλο, ή αποσυντονισμένοι μπροστά στον υπολογιστή, ή μέσα στο άγχος (αν φυσικά θυμηθούμε να φάμε). 

Κάποιοι τρόποι που θα σας βοηθήσουν να τρώτε συνειδητά είναι:

– Καθίστε στο τραπέζι για να φάτε και χρησιμοποιήστε μαχαιροπίρουνα

– Απολαύστε την ευχαρίστηση που μας προσφέρει το φαγητό

– Μασήστε αργά

– Δώστε σημασία στην υφή, στη γεύση και στα χρώματα του φαγητού.

2. Καταναλώστε φυσικές τροφές

Αν θέλετε να χάσετε βάρος φυσιολογικά και οριστικά, τότε δοκιμάστε φυσικές τροφές σε ποσοστό 80% ανά γεύμα.

«Φυσική τροφή» γενικά αποκαλείται η τροφή που δεν την έχουμε «πειράξει» και την καταναλώνουμε ακριβώς όπως μας την προσφέρει η Φύση. Αυτό το είδος τροφής είναι πραγματικά θρεπτικό και βοηθάει στην αποτοξίνωση.

Παραδείγματα:

– Φρέσκα φρούτα,

– «Πρασινάδες»

– Λαχανικά

– Δημητριακά ολικής αλέσεως όπως το καστανό ρύζι, το κεχρί, η κινόα

– Όσπρια, όπως φασόλια, φακές,

– Ξηροί καρποί

– Επιλέξτε φυσικές ουσίες, όπως το θαλασσινό αλάτι, τα βότανα και το μέλι.

– Προτιμήστε το βιολογικό κρέας και αυγά.

Επίσης, ελαφρά επεξεργασμένα τρόφιμα. Πρόκειται για τρόφιμα από φυσικά υλικά που έχουν υποστεί επεξεργασία και έχουν συσκευαστεί πριν τα καταναλώσετε.

Παραδείγματα ελαφρά επεξεργασμένων τροφίμων είναι:

– Κονσέρβες με φασόλια και ρεβύθια

– Συσκευασμένο χούμους ή άλλες «αλοιφές»

– Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

– Σόγια

– Βιολογική σοκολάτα

– Βιολογικός καφές και τσάι.

Αποφύγετε τα τρόφιμα που έχουν υποστεί βαριά επεξεργασία, όπως τα προϊόντα διαίτης, το λευκό ψωμί, τα πολύ εμπορικά γλυκά, τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, τα προϊόντα βαθιάς κατάψυξης, το φαστ – φουντ και τα φαγητά με υψηλά τρανς λιπαρά.

3.Αντικαταστήστε υλικά αλλά μη στερείτε τον εαυτό σας

Όταν θα μπορέσετε να κάνετε το διαχωρισμό μεταξύ φυσικών τροφίμων, ελαφρώς επεξεργασμένων και βαριά επεξεργασμένων προϊόντων, τότε η προσοχή σας στρέφετε στην αναβάθμιση των επιλογών σας, όπου αυτό είναι δυνατό.

Δεν είναι δυνατό να επιτύχετε την αντικατάσταση όλων των τροφών, ωστόσο, τη διαφορά κάνει το πώς έχετε προετοιμάσει και μαγειρέψει το φαγητό σας.

Για παράδειγμα, ένα χάρμπουργκερ μπορεί να σας κάνει καλό ή κακό ανάλογα με το τι υλικά έχετε χρησιμοποιήσει και πως, για να το φτιάξετε.

4. Εστίασε στην εξέλιξε όχι στην τελειότητα

Η αναβάθμιση των διατροφικών επιλογών είναι διαδικασία που εξελίσσεται και όχι η τελειότητα.

Συνεχίστεναπειραματίζεστε. Αποκτήστεευελιξία. Μπορεί να αισθανθείτε ότι είναι αδύνατο να αντικαταστήσετε το 80% των γευμάτων σας με φυσικές τροφές. Ωστόσο, αν δεν εγκαταλείψετε την προσπάθεια και κάνετε μικρά βήματα για να αντικαταστήσετε τις κακές τροφές, σίγουρα θα καταφέρετε σημαντικές αλλαγές στο σώμα σας, οι οποίες θα είναι για πάντα! 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here