Αρχική Ειδήσεις Είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε το φθινόπωρο;

Είστε έτοιμοι να υποδεχτείτε το φθινόπωρο;

0

Τέλη Σεπτεμβρίου και βρισκόμαστε μια ανάσα από το φθινόπωρο. Εντάξει, ίσως όχι και τόσο κοντά. Άλλωστε, ζούμε στην Ελλάδα και φαίνεται ότι ο ήλιος θα μας συντροφεύει για λίγο ακόμα.

Κάτι τα πρωτοβρόχια, κάτι τα πρώτα φύλλα και οι θερμοκρασίες που πέφτουν, το φθινόπωρο οι μπαταρίες τελειώνουν σχετικά εύκολα. Καλό θα ήταν να προετοιμαστείτε, ψυχικά και σωματικά, για να εκμεταλλευτείτε κάθε μέρα στο έπακρο, να είστε γεμάτοι ενέργεια και να μην καταλήξετε εξουθενωμένοι στο κρεβάτι αγκαλιά με μια κουβέρτα. Ακολουθήστε τα παρακάτω tips και καλωσορίστε το φθινόπωρο με ένα μεγάλο χαμόγελο!

1. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται

Δοκιμάστε να βάλετε το ξυπνητήρι λίγη ώρα νωρίτερα και γυμναστείτε για 30’ στο σπίτι ή το γυμναστήριο. Οι περισσότεροι συνηθίζουν να γυμνάζονται μετά τη δουλειά αλλά η μέρα έχει αρχίσει να μικραίνει και όταν επιστρέφουν σπίτι έχει ήδη σκοτεινιάσει με αποτέλεσμα να αναβάλουν τη γυμναστική για την επόμενη μέρα. Επιπλέον, οι ενδορφίνες που παράγονται με την άσκηση θα σας γεμίσουν χαρά και ευεξία για το υπόλοιπο της ημέρας. 

2. Προμηθευτείτε εποχιακά τρόφιμα

Το φθινόπωρο είναι γεμάτο από θρεπτικά φρούτα και λαχανικά όπως τα μήλα, τα κράνμπερι, το μπρόκολο, η κολοκύθα, το κουνουπίδι, το σπανάκι, το παντζάρι και η μελιτζάνα. Προτιμήστε τα για πιο μεστή γεύση και περισσότερη φρεσκάδα. 

3. Προσοχή στις λιγούρες

Το φθινόπωρο, το ανθρώπινο σώμα είναι προγραμματισμένο έτσι ώστε να παίρνει ευκολότερα κιλά και να βρίσκεται σε θέση να αντιμετωπίσει το κρύο του χειμώνα. Ωστόσο, οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά και δε χρειαζόμαστε επιπλέον κιλά για να ανταπεξέλθουμε τους χειμερινούς μήνες του χρόνου. Για να αποφύγετε αυτή τη φυσική τάση του οργανισμού, φροντίστε να δίνετε μεγάλη προσοχή στα επίπεδα κορεσμού αλλά και στην πείνα που αισθάνεστε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σιγουρευτείτε, ότι τρώτε επειδή πραγματικά πεινάτε. 

4. Περπατήστε πριν τη δύση του ηλίου

 Πολλοί υποστηρίζουν ότι η έλλειψη ηλιοφάνειας συμβάλει στην εμφάνιση κατάθλιψης και ακόμα περισσότεροι πέφτουν ψυχολογικά με τον ερχομό του φθινοπώρου. Η κακή ψυχολογία μπορεί να οδηγήσει σε διατροφικές ατασθαλίες και σε έλλειψη ενέργειας. Προσπαθήστε να περπατάτε καθημερινά για 15’-20’, κατά προτίμηση πριν τη δύση του ηλίου. 

ΠΗΓΗ: mindbodygreeen.com 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here