Αρχική Ειδήσεις Υποθαλάσσιο τούνελ Πέραμα-Σαλαμίνα: Σε καθεστώς διαβούλευσης παραμένει το έργο

Υποθαλάσσιο τούνελ Πέραμα-Σαλαμίνα: Σε καθεστώς διαβούλευσης παραμένει το έργο

Ένα έργο που παραμένει σε καθεστώς διαβούλευσης θα μπορούσε να αλλάξει με την υλοποίησή του τη ζωή χιλιάδων κατοίκων και επισκεπτών στη Δυτική Αττική · Η νέα υποθαλάσσια σήραγγα ή αλλιώς τούνελ που θα συνδέει το Πέραμα με την Σαλαμίνα και θα αφήσει πίσω του ανεπιστρεπτί την μεταφορά επιβατών και οχημάτων μέσω των φέρρυ μπόουτ, γλιτώνοντας χρήμα και χρόνο!

0
91D8C483 E4CA 4657 9F7E DAB27646BC50
Διαφήμιση
Το πολυσυζητημένο έργο γύρω από την ταχύτερη πρόσβαση στο νησί του Αργοσαρωνικού, τη Σαλαμίνα από την περιοχή του Περάματος-το υποθαλάσσιο τούνελ- συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ωστόσο παραμένουν  “παγωμένες ” οι διαδικασίες υλοποίησής του.
Το βέβαιο είναι ότι η υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας -Περάματος θα προσφέρει ταχύτερη πρόσβαση στο νησί του Σαρωνικού Κόλπου, καθώς υπόσχεται μείωση του χρόνου ταξιδιού στα 5 λεπτά, από τα 20 λεπτά που απαιτούνται σήμερα μαζί με την επιβίβαση/αποβίβαση στο φέρρυ μπόουτ.
Πρόκειται για ένα έργο που βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ωστόσο η υλοποίηση για την κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας έχει παγώσει, καθώς εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα η έγκριση της μελέτης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικά η μελέτη για το υποθαλάσσιο τούνελ είχε κατατεθεί την άνοιξη του 2021 παραμένει υπό καθεστώς διαβουλεύσεων, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι είναι δύσκολο να υπάρχουν άμεσα εξελίξεις το προσεχές διάστημα, ώστε να περάσει η διαδικασία στο στάδιο της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών από τα προεπιλεγέντα σχήματα και να συμβασιοποιηθεί το έργο.

Στον διαγωνισμό, ο οποίος αφορά στην παραχώρηση διάρκειας 35 ετών και περιλαμβάνει την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της υποθαλλάσιας σήραγγας, συμμετέχουν οι ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-VINCI, με τον χρόνο υλοποίησης να ανέρχεται σε περίπου 4 χρόνια από την έναρξη παραχώρησης.

Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ που αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας στον βυθό, με μήκος περί τα 400 μέτρα (συνολικό μήκος 1,1 χλμ. μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις), από Α/Κ στο Πέραμα μέχρι Α/Κ στα Παλούκια της Σαλαμίνας.

Salamina's tunnel 1 (1)

Ο νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο.

Στη συνέχεια θα ακολουθεί όδευση βόρεια του οικισμού των Παλουκίων μέσω μιας ακόμα νέας σήραγγας μήκους περίπου 700 μέτρων, έως έναν A/K που θα κατασκευαστεί βόρεια της Σαλαμίνας (Α/Κ Σαλαμίνας) επιτυγχάνοντας σύνδεση τόσο με την πόλη όσο και με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο προς Αιάντειο και προς Φανερωμένη.

Με πληροφορίες από το carandmotor.gr

Διαφήμιση