Σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικά η μελέτη για το υποθαλάσσιο τούνελ είχε κατατεθεί την άνοιξη του 2021 παραμένει υπό καθεστώς διαβουλεύσεων, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι είναι δύσκολο να υπάρχουν άμεσα εξελίξεις το προσεχές διάστημα, ώστε να περάσει η διαδικασία στο στάδιο της κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών από τα προεπιλεγέντα σχήματα και να συμβασιοποιηθεί το έργο.
Στον διαγωνισμό, ο οποίος αφορά στην παραχώρηση διάρκειας 35 ετών και περιλαμβάνει την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση της υποθαλλάσιας σήραγγας, συμμετέχουν οι ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-VINCI, με τον χρόνο υλοποίησης να ανέρχεται σε περίπου 4 χρόνια από την έναρξη παραχώρησης.
Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ που αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας στον βυθό, με μήκος περί τα 400 μέτρα (συνολικό μήκος 1,1 χλμ. μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις), από Α/Κ στο Πέραμα μέχρι Α/Κ στα Παλούκια της Σαλαμίνας.
Ο νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο.
Από εκείνο το σημείο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά εντός θάλασσας με την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, η οποία θα βρίσκεται στον βυθό. Ακολουθεί ανάδυση και όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου μέχρι την είσοδο του Ναύσταθμου Σαλαμίνας. Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δημιουργία κόμβου για τη σύνδεση με την υπάρχουσα οδό Παλουκίων – Αμπελακίων καθώς και με το Ναύσταθμο.
Στη συνέχεια θα ακολουθεί όδευση βόρεια του οικισμού των Παλουκίων μέσω μιας ακόμα νέας σήραγγας μήκους περίπου 700 μέτρων, έως έναν A/K που θα κατασκευαστεί βόρεια της Σαλαμίνας (Α/Κ Σαλαμίνας) επιτυγχάνοντας σύνδεση τόσο με την πόλη όσο και με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο προς Αιάντειο και προς Φανερωμένη.
Με πληροφορίες από το carandmotor.gr