Αρχική Special Topics Google:Το chatbot Bard ενσωματώθηκε πλέον στις υπηρεσίες και τις εφαρμογές της

Google:Το chatbot Bard ενσωματώθηκε πλέον στις υπηρεσίες και τις εφαρμογές της

Παροχές όπως τον εντοπισμό και την εμφάνιση σχετικών πληροφοριών από τα εργαλεία της Google, όπως το Gmail, τα Docs, το Drive, οι Χάρτες, το YouTube, το Google Flights και hotels διαθέτει το chatbot Bard.

0
google
Διαφήμιση

Η Google ανακοίνωσε ότι το chatbot Bard ενσωματώνεται σε υπηρεσίες και εφαρμογές της. Μέσω του Bard οι χρήστες μπορούν να συντάξουν μια καταχώριση για μια διαδικτυακή αγορά, να εξηγήσουν ένα επιστημονικό ζήτημα στα παιδιά τους, και άλλα πολλά.

Ειδικότερα, πλέον κυκλοφορούν στα αγγλικά τα Βard Extensions μέσω των οποίων το Bard μπορεί να εντοπίζει και να εμφανίζει σχετικές πληροφορίες από τα εργαλεία της Google, όπως το Gmail, τα Docs, το Drive, οι Χάρτες, το YouTube, το Google Flights και hotels.

Για παράδειγμα, όπως αναφέρει η Google: «Αν σχεδιάζετε ένα ταξίδι στο Γκραντ Κάνιον, μπορείτε πλέον να ζητήσετε από το chatbot Bardνα συγκεντρώσει τις ημερομηνίες που εξυπηρετούν τους συνταξιδιώτες σας μέσω του Gmail, να αναζητήσει πληροφορίες για πτήσεις και ξενοδοχεία σε πραγματικό χρόνο, να προβάλει οδηγίες διαδρομών προς τα αεροδρόμια από τους Χάρτες της Google ή ακόμα και να σας προτείνει να παρακολουθήσετε βίντεο στο YouTube σχετικά με δραστηριότητες στον προορισμό σας – και όλα τα παραπάνω σε μία συνομιλία».

Όπως αναφέρεται από την Google, ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του Bard, ενός πειράματος που επιτρέπει να συνεργάζεστε με την τεχνητή νοημοσύνη, είναι ότι μπορεί να προσαρμόζει τις απαντήσεις του σε αυτό ακριβώς που χρειάζεστε. Για παράδειγμα, όπως επισημαίνει οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν από το Bard να φτιάξει το πλάνο για ένα ταξίδι που επιθυμούν να κάνουν με τους φίλους τους, να προσχεδιάσει την καταχώρισή τους σε μια διαδικτυακή αγορά marketplace ή να βοηθήσει να εξηγήσουν στα παιδιά τους ένα επιστημονικό θέμα.

«Καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε με υπευθυνότητα το Bard, επεκτείνουμε την πρόσβαση σε υπάρχουσες λειτουργίες του, που είναι διαθέσιμες στα αγγλικά -όπως τη δυνατότητα μεταφόρτωσης εικόνων με το Google Lens, τη λήψη εικόνων από την Αναζήτηση στις απαντήσεις, καθώς και την τροποποίηση των απαντήσεων του Bard- σε περισσότερες από 40 νέες γλώσσες και χώρες», αναφέρει η Google.

bard

Όταν τον περασμένο Φεβρουάριο η Google παρουσίασε στον κόσμο το chatbot Bard, το εργαλείο ή το «πείραμα» όπως το χαρακτηρίζει το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να αλληλεπιδρά με την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη, όλος ο πλανήτης ζούσε στον ρυθμό του ChatGPT και της ενσωμάτωσής του στο Bing, τη μηχανή αναζήτησης της Microsoft.

Έχοντας όμως ξεπεράσει τις αδυναμίες που παρουσιάστηκαν στο δοκιμαστικό στάδιο, το Bard έγινε διαθέσιμο τον Μάρτιο για το ευρύ κοινό σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο και σταδιακά ως τον Μάιο σε 180 χώρες-εκτός από τα αγγλικά, οι χρήστες μπορούσαν να αλληλεπιδρούν μαζί του στα ιαπωνικά και στα κορεάτικα.

Πλέον το Bard είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αλλά και στη Βραζιλία. Μπορεί επίσης πια να «συνεννοείται» σε 40 γλώσσες, ανάμεσά τους και στα ελληνικά. Οι Έλληνες χρήστες μπορούν να μπουν στο bard.google.com από υπολογιστή ή κινητό, να συνδεθούν με τον λογαριασμό Google που διατηρούν και να ξεκινήσουν να αλληλεπιδρούν με το Bard.

Ανάμεσα στα βασικά χαρακτηριστικά του Bard είναι η δυνατότητα να παρέχει πολλαπλές απαντήσεις (ο χρήστης μπορεί να επιλέξει αυτή που προτιμά στις απαντήσεις στη γωνία πάνω δεξιά στο View Other Drafts και από εκεί να συνεχίσει με το Bard και να καταχωρήσει τα επόμενα ερωτήματά του. Επίσης, πάρα το γεγονός ότι το Bard είναι μια τελείως ξεχωριστή εμπειρία από το Google Search, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το Search για να βρει περισσότερες πληροφορίες ή πηγές από το Διαδίκτυο. Καθώς χρησιμοποιεί το chatbot Bard μπορεί να πατήσει το Google It και να βρει προτάσεις για σχετικές ερωτήσεις. Επίσης, επειδή το Bard βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο πειραματισμού, η Google θα συνεχίσει να κάνει βελτιώσεις ανάλογα με τα σχόλια των χρηστών. Για να καταχωρήσει κανείς το σχόλιό του, μπορεί να επιλέξει ένα από τα κουμπιά thumbs down ή thumbs up και να καταγράψει τη θετική ή αρνητική εμπειρία του.

Με πληροφορίες από AP, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαφήμιση