Αρχική Ειδήσεις ΔΕΗ: Ερωτηματολόγια στους πελάτες της για βιώσιμη ανάπτυξη

ΔΕΗ: Ερωτηματολόγια στους πελάτες της για βιώσιμη ανάπτυξη

0
ΔΕΗ LOGO
Διαφήμιση
Ξεκίνησε σταδιακά να αποστέλλει η ΔΕΗ στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των πελατών της τα ερωτηματολόγια για την αξιολόγηση των επιδράσεων της σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Οι ερωτήσεις της ΔΕΗ αφορούν στην εκτίμηση των πελατών για τις προσπάθειες της επιχείρησης σχετικά με την απανθρακοποίηση, την χρήση ΑΠΕ, φωτοβολταϊκών κλπ.
Η ΔΕΗ ενόψει της διαμόρφωσης της νέας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης αναγνωρίζει για μια ακόμη φορά τα ουσιαστικά θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης (δομημένα στους πυλώνες Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση) στα οποία επικεντρώνει τη στρατηγική της για τα επόμενα έτη.
Σημαντικό μέρος της διαδικασίας αποτελεί η ανάλυση Διπλής Ουσιαστικότητας (Double Materiality Analysis) μέσα από την οποία καταγράφεται ο αντίκτυπος της εταιρείας (θετικές και δυνητικά αρνητικές επιδράσεις) σε θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, σύμφωνα με τις απόψεις των σημαντικών Ενδιαφερόμενων Μερών της εταιρείας – μεταξύ αυτών και των εκπροσώπων των ΜΜΕ.
Στο πλαίσιο αυτό, η Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΔΕΗ απευθυνθεί, αυτές τις μέρες, στους πελάτες της με την αποστολή ενός ερωτηματολογίου. Επισημαίνεται ότι συμμετοχή στο συγκεκριμένο ερωτηματολόγιο δεν αποτελεί αξιολόγηση της επίδοσης του οργανισμού σε θέματα βιωσιμότητας. Από τις απαντήσεις που θα δοθούν θα προκύψουν συγκεντρωτικά δεδομένα, και τα στοιχεία θα παραμείνουν ανώνυμα και εμπιστευτικά.
Μέσω της εμβάθυνσης του διαλόγου και της συνεργασίας, η ΔΕΗ τονίζει ότι λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες, τις προσδοκίες αλλά και τις ανησυχίες των ενδιαφερόμενων μερών τα οποία επηρεάζει και αντιστοίχως την επηρεάζουν με στόχο αυτή η συνεργασία να συνδιαμορφώνει τις προτεραιότητες και τις μελλοντικές της δράσεις.
Διαφήμιση